سیمئونه: به داور توهین نکردم

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید می‌گوید توهین او به داور شایعه است.

سیمئونه: به داور توهین نکردم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال اتلتیکو مادرید روز چهارشنبه در فینال جام حذفی به مصاف بارسلونا رفت و پس از این دیدارشایعاتی مبنی بر توهین سیمئونه به داور در تونل ورزشگاه کالدرون به گوش می‌خورد.  
 
وی در این خصوص گفت: توهین من به داور یک شایعه و دروغ بزرگ است به هیچ عنوان به داور چیزی نگفتم و این حرف‌ها فقط برای حاشیه‌سازی می‌باشد آردا نیز پس از بازی به دلیل پرتاب کفشش عذرخواهی کرد.
 
تیم فوتبال اتلتیکو امشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت.
 
سیمئونه در خصوص این دیدار گفت: ما در زمین ایبار به میدان خواهیم رفت بازی در آنجا بسیار دشوار است. آنها در آغاز فصل بازی‌های بسیار خوبی ارائه  دارند. بازیکنان ملی پوش ما در تیم‌مان عملکرد بسیار خوبی  دارند، ما در تیم 3 و مدافع خوب در اختیار داریم و از این لحاظ خیال‌مان راحت است. ایبار تیم با استعدادی  در اختیار دارد و خیلی تدافعی بازی می‌کند آنها در جناحین بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارند،  کار با توپ حریف مثال زدنی است و از فضاهای کوچک به خوبی استفاده می‌کنند. ما بعد از بازی با بارسا زمان کمی برای آماده سازی تیممان در اختیار داشتیم بازی مقابل کاتالان‌ها تجربه‌ای خیلی خوبی برای ما بود در نیمه اول آن دیدار خیلی خوب بازی کردیم. آن سبک بازی شخصیت تیم ما را نشان داد ما مدت 3 سال است که به این روش بازی می‌کنیم، اگر بخواهیم در کوران رقابت‌ها بمانیم باید به همان روند ادامه دهیم. می‌دانم بخاطر بازی مقابل بارسا انتقادات زیادی از تیم ما شد اما، ما به این صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهیم.
 
گفتنی است، تیم اتلیتکو با 44 امتیاز در جایگاه سوم و ایبار با 27 امتیاز هشتم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار