یواخیم لو برترین مربی جهان در سال 2014 به حمایت از ماریو گومز مهاجم بد شانس تیم فورنتینا پرداخت.

حمایت برترین مربی جهان از ماریو گومزبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، ماریو گومز سال 2014 را با بد شانسی‌های فراوانی در عرصه باشگاهی و ملی پشت سر گذاشت. او در پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان بارها از سوی هواداران کشورش هو شد، مطبوعات ایتالیایی به دلیل عملکرد گونر در تیم فیورنتینا وی را مورد شدیدترین انتقادات قرار دادند و اخیراً وینچنزو مونتلا سرمربی فیورنتینا در یک مصاحبه رسمی گفته بود: وقتی بازیکنی می‌بیند دیگر کارایی ندارد؛ باید تیم را ترک کند.

اما یواخیم‌لو سرمربی تیم ملی آلمان و برترین مربی جهان در سال 2014 به حمایت از ماریو گونر پرداخته و گفت: اگر ماریو در آمادگی کامل جسمانی باشد و برنامه‌های تمرینی را بواسطه سلامت خود منظم دنبال کند دارای پتانسیل و توانایی است که می‌تواند به هر تیمی در رسیدن به پیروزی کمک کند و به یک مهره کلیدی تبدیل شود. او برای تیم ملی آلمان هم بازیکن مهمی است و امیدوارم در رسیدن ما به قهرمانی بازی‌های یورو 2016 در فرانسه حضوری مثبت داشته باشد.

گومز در بازی‌های یورو 2012 موفق به ثمر رساندن 3 گل شد اما در ترکیب یواخیم‌لو برای حضور در بازی‌های جام جهانی 2014 قرار نگرفت.

*گواردیولا: تورس برای اتلیتکو ایده آل است

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ از انتقال مجدد فرناندو تورس به اتلیتکو مادرید حمایت کرده و گفت: باشگاه اتلتیکو برای تورس ایده آل است. دیگو سیمئونه تصمیم درستی برای بازگرداندن تورس به این تیم گرفت. اتلتیکو،رئال و بارسلونا رقیبان اصلی ما در لیگ قهرمانان اروپا هستند و حالا با حضور تورس، تیم اتلتیکو قدرتمندتر شده است. سیمئونه فوتبال به سبک تهاجمی را دوست دارد و تورس بازیکنی مناسب برای تحقق این خواسته است.

لازم به ذکر است، تورس در سال 2007 لالیگا را ترک کرد. گواردیولا در آن زمان تلاش زیادی برای انتقال تورس به بارسلونا کرد اما به نتیجه نرسید. حالا تورس به عنوان بازیکن قرضی از آث میلان راهی اتلتیکو مادرید شده و امید زیادی وجود دارد که ملی پوش اسپانیایی به تیم اتلتیکو برای رسیدن به قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گومز ، فوتبال ، لو ، مربی ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار