شهردار منطقه 20 تهران از اجرای ویژه برنامه‌های مناسبتی دهه مبارک در مراکز فرهنگی، مساجد و مدارس با مشارکت شهروندان این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20تهران، منصور کتانباف با اشاره به  اینکه صدها برنامه فرهنگی و آیینی با مشارکت شهروندان و گروه‌های مردمی در ایام مبارک دهه فجر تدارک دیده شده است، گفت:  بر پایی جشن‌های مردمی انقلاب اسلامی استقرار ایستگاه در محل جلوس امام خمینی(ره)، پرده خوانی انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، پخش فیلم‌های منتخب انقلابی دفاع مقدس و میهمانی لاله‌ها از مهم ترین برنامه‌های این ایام  است که در مدارس، مساجد، سراهای محله و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود.
 
کتانباف بهره گیری از گروه‌های هنری و فرهنگی جشنواره شمسه برای مستند سازی مراسم‌های ویژه این ایام را از ابتکارات مدریت شهری در سال جاری برشمرد و افزود: نمایشگاه تجسمی من انقلابی‌ام که وقایع مختلف دوران انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد در مرکز فرهنگی "شمیم وحی" دروازه ری همزمان با این ایام دایر است و شهروندان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در این محل از این امکان فرهنگی استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه طبق روال هر ساله زندگی انقلاب در مدارس و سراهای محله منطقه 20 نواخته خواهد شد اظهار کرد: نگارخانه و نگار گذرهای موضوعی از دیگر برنامه‌های  دهه مبارک در منطقه 20 است که در سراهخای محله با مشارکت محله و شهروندان برپا می‌شود.
 
کتانباف به آذین بندی و تبلیغات محیطی با مضامین انقلابی و سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان ولایت مدار و انقلابی شهر ری در آستانه شروع این ایام  با حضور پر شور در مراسم  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در بهشت زهرا(س) به استقبال ویژه برنامه‌های ارزشی دهه فجر رفتند.
 
شهردار منطقه 20 در  پایان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،  مشارکت در برپایی مراسم 22بهمن و استقرار ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر را از دیگر ویژه‌ برنامه‌ مناسبتی مدیریت شهری برشمرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انقلاب ، ری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار