شکست 4- 1 بایرن مقابل ولفسبورگ:

تحقیر گواردیولا در خانه ولفسبورگ/دریافت 4 گل در اولین بازی نیم فصل دوم

تیم بایرن مونیخ در یک دیدار غیرقابل پیش‌بینی در خانه ولفسبورگ با نتیجه سنگین 4 بر یک بازی را به حریف واگذار کرد.

تحقیر گواردیولا در خانه ولفسبورگ/دریافت 4 گل در اولین بازی نیم فصل دومبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، تیم فوتبال بایرن مونیخ در 2 فصل اخیر و در جریان رقابت‌های بوند سلیگا کاملا بدون رقیب بوده و در صدر جدول یکه تازی می‌کرد. شاگردان پپ گواردیولا نیم فصل اول را با اقتدار کامل به پایان رسانده و در حالی که 12 امتیاز از ولفسبورگ در جایگا دوم جدول پیش بود، رسیدن به یک قهرمانی دیگر را کاملا دست یافتنی می‌دانستند.

شروع بازی‌های نیم فصل دوم بوند سلیگا برای باواریایی‌ها با خاطره بدی همراه شد زیرا آنها در خانه ولفسبورگ با نتیجه 4 بر یک شکست خورده و کاملا تحقیر شدند.

گواردیولا در مصاحبه پس از بازی به بازیکنان ولفسبورگ بابت این پیروی تبریک گفته و افزود: آنها به یک گل زودهنگام رسیدند و پس از آن کنترل باری در  نیمه نخست را از دست دادیم. مالکیت توپ را به راحتی از دست می‌دادیم و نتوانستیم ضد حملات ولفسبورگ را مهار کنیم. نباید تا این اندازه به بازیکنان حریف فضا می‌دادیم. باید قبول کنیم بازیکنان ولفسبورگ در موقعیت‌های پیش آمده بهترعمل کردند و به گل‌های بیشتری رسیدند. به زودی اتفاقات این بازی آنالیز می شود، پس از شش هفته استراحت نیاز به بازیابی تیم داریم.
 
*بواتنگ: باید از این شکست درس بگیریم

ژروم بواتنگ مدافع بایرن معتقد است شکست 4 بر یک تیم آنها مقابل ولفسبورگ زنگ خطر را برایشان به صدا درآورده است.

بواتنگ گفت: خیلی ساده است، ما بسیار بد بازی کردیم. البته این شکست نکات خوبی هم برای بایرن به همراه داشت. این نتیجه همه ما را از خواب بیدار کرد. حالا می‌دانیم رسیدن به عنوان قهرمانی برای بایرن مونیخ تضمین نشده است و تکرار اشتباهات این بازی در دیدارهای آینده ما را در کسب عنوان قهرمانی ناکام می‌گذارد.

لازم به ذکر است، اختلاف امتیاز بایرن مونیخ در صدر جدول و تیم ولفسبورگ در جایگا دوم به هشت امتیاز رسیده است.
 
*سرمربی ولفسبورگ: به بازیکنام افتخار می‌کنم

داتیر هکینگ سرمربی ولفسبورگ پس از پیروزی شیرین مقابل بایرن مونیخ گفت: به شاگردانم و آنچه در مقابل بایرن ارائه دادند افتخار می‌کنم.

ما کاملا با انگیزه و متحد در برابر تیم صدرنشین ظاهر شدیم و نشان دادیم یک مدعی جدی برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار