فرماندار ایالت پنجاب پس از انتقاد از دستگاه سیاست خارجی اسلام‌آباد در عدم جلب اوباما برای سفر به پاکستان، تحت فشار برخی اعضای دولت، مجبور به استعفا شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "چوهدری سرور" فرماندار ایالت پنجاب پس از انتقاد از دستگاه سیاست خارجی اسلام‌آباد در عدم جلب اوباما برای سفر به پاکستان، تحت فشار برخی اعضای دولت، مجبور به استعفا شد.
 
سرور می‌گوید، از چند ماه قبل برای استعفای خود برنامه‌ریزی کرده بود و بنابراین مشکلی برای کناره‌گیری از قدرت ندارد.
 
سرور اظهار داشت: برای خدمت به کشورم از انگلیس به پاکستان آمدم اما به این نتیجه رسیده‌ام که نمی‌توانم برای اصلاح نظام کاری از پیش ببرم پس همان بهتر که استعفا دهم.
 
گزارش ها حاکی از این است که چوهدری سرور نامه کتبی درخواست استعفای خود را به دفتر رئیس رئیس جمهور ارسال کرده است و بعد از پذیرفته شدن استعفا به منزل شخصی که در شهر لاهور اجاره کرده، منتقل خواهد شد.
 
طبق این گزارش، فرماندار ایالت پنجاب با انتقاد از عدم سفر اوباما به پاکستان این امر را نتیجه ضعف سیاست خارجی کشور دانست و به همین دلیل با انتقادات زیادی از جانب اعضای دولت مواجه شده و تصمیم به استعفا گرفت.
 
بر اساس این گزارش چوهدری سرور به مدت 17 ماه مسئولیت‌های خود را به عنوان فرماندار ایالت پنجاب به عهده داشت اما سرانجام تصمیم گرفت، استعفا بدهد.
 انتهای پیام/ زض
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار