مبارزه دانشجوی مسلمان «فلوریدا» با اسلام هراسی

«امیره متین» دانشجوی مسلمان دانشگاه فلوریدا با آموزش و معرفی دین اسلام به دیگر دانشجویان با اسلام هراسی مقابله می کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، امیره متین دانشجوی مسلمان دانشگاه فلوریدا با آموزش و معرفی دین اسلام به دیگر دانشجویان با اسلام هراسی مقابله می کند.

این دانشجوی محجبه مسلمان که در دانشگاه فلوریدا در رشته پزشکی مشغول به تحصیل است، راه مقابله با تهدید و ارعاب کلامی و حتی ضرب و شتم فیزیکی را در آموزش و معرفی دین مبین اسلام به غیر مسلمانان دانشت.

وی در مصاحبه ای با روزنامه آینده فلوریدای مرکزی گفت: صلح و دوستی کلید مبارزه با نفرت است. بهترین روش این است که به آنان بفهمانیم ما مسلمانان آنگونه که آنان تصور می کنند نیستیم.

ایده برگزاری کمپین مبارزه با اسلام هراسی توسط این دانشجوی مسلمان زمانی شکل گرفت که در حادثه تصادف رانندگی به عنوان پزشک اورژانس برای نجات جان مردی به صحنه تصادف فرستاده شده بود. هنگامی که او سعی داشت فرد زخمی را از میان لاشه های خودرو بیرون بکشد، به دلیل داشتن حجاب اسلامی توسط وی مورد اهانت های لفظی شدیدی قرار گرفت.

«یوسف ینیکمسو» که در این کمپین متین را همراهی می کند گفت: با افزایش تعداد حملات اسلام هراسی در سراسر جهان، مسلمانان رسانه ها را مقصر می دانند. آنان داستانی را درباره اسلام انتخاب می کنند، و آن را تحریف شده به خورد مردم می دهنند. آنان مستقیما ذکر نمی کنند که مسلمانان انشان های بدی هستند، اما آن چیزی که منتشر می کنند غیر مستقیم همین حس را به خوانندگان و بینندگان القا می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار