صعود آینده گستر و کاشی نیلو به دور دوم مسابقات/ ادامه هیجان بین چهار تیم تا دقیقه نود

دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران برگزار شد و در آن صعود تیم های رسالت کرمان، کاشی نیلو اصفهان و آینده گستر ایرانیان به دور بعدی مسابقات قطعی شد.

صعود آینده گستر و کاشی نیلو به دور دوم مسابقات/ ادامه هیجان بین چهار تیم تا دقیقه نودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار همزمان برگزار شد که در ادامه گزارش خانه فوتسال را از این رقابتها میخوانیم.
 
دریای خزر:


 کاشی نیلوی اصفهان ۲ – شهرداری نکا صفر
 
تیم از پیش صعود کرده کاشی نیلوی اصفهان در دیداری که میتوانست در تعیین تیم های پایین جدولی موثر باشد اصول حرفه ای را رعایت کرده و با تمام قوا مقابل این تیم ظاهر شد و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. یا این نتیجه شاگردان افضلی از ۱۳ بازی ۳۱ امتیاز کسب کرده و مقتدرانه به عنوان صدرنشین به جمع تیم های نهایی لیگ دسته اول صعود کرد. در سوی مقابل تیم پرطرفدار شهرداری نکا با این شکست در انتهای جدول اصلی ترین شانس سقوط شد.
 
دانشگاه آزاد تهران ۱ – آینده گستر ایرانیان اصفهان۴
 
تیم فوتسال آینده گستر ایرانیان اصفهان در هفته سیزدهم کار بزرگی کرد و با برتری مقتدرانه برابر تیم دانشگاه آزاد صعود خود به جمع چهار تیم پایانی را قطعی کرد تا دیدارهفته آینده این تیم بی تاثیر در سرنوشت گروه باشد. دانشگاهی ها می توانستند در صورت پیروزی در این دیدار به هفته آینده چشم داشته باشند. اما با این نتیجه تیم های بالاجدولی تکلیف خود را مشخص کردند و تنها جنگ برای بقا در هفته پایانی ادامه خواهد داشت.
 
پاس قوامین تهران ۲ – کشاورز قزوین صفر
 
تیم فوتسال پاس قوامین که در ابتدای این فصل از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمده بودند در این فصل عملکرد خوبی داشتند و میتوانستند به عنوان مدعی صعود به دور بعد مطرح شوند. اما برد این تیم با توجه به برد آینده گستر بی ارزش شد. ولی تیم کشاورز که در نیم فصل اول مدعی اصلی سقوط بود و درنیمه دوم مسابقات نتایج خوبی گرفته بود، در این هفته شکست خورد تا در هفته آخر به کسب امتیاز برای بقا نیازمند باشد.
 
ایرانجهان مشهد۳ – پنت هاوس مشهد۳  
 
 دربی مشهد در هفته سیزدهم بدون برنده بود. در این دیدار تیم پنت هاوس که امید کمی به صعود داشت، ابتدا با نتیجه ۳-۱ پیش افتاد اما در نهایت شاگردان اسلامی در تیم ایرانجهان توانستند بازی را با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان برسانند تا با خیال اسوده تر به هفته پایانی بیاندیشند.
 
خلیج فارس:
 
یاران جوان بندرعباس ۳ – بازرگانی ایده آل یزد ۳
 
تیم فوتسال بازرگانی ایده آل یزد با وجود از دست دادن دو امتیاز در هفته سیزدهم خوش شانس بود که دیگر رقیبان بالاجدولی اش نیز نتوانستند نتایج دلخواه را بگیرند تا سرنوشتشان برای صعود به دور بعدی مسابقات بر عهده خودشان باشند. شاگردان باغبان صالحی در این هفته تیم یاران جوان بندر عباس را در خانه متوقف کردند تا با فاصله یک امتیاز نسبت به آذرخش در رده دوم قرار بگیرد. یاران جوانی ها هم با توجه به برتری تیم ماهشهر به اصلی ترین مدعی سقوط تبدیل شد.
 
ارژن شیراز ۳ – رسالت کرمان۳
 
تیم های بالاجدولی رسالت و ارژن شیراز در دیداری نزدیک و حساس در هفته سیزدهم در برابر هم به تساوی تن دادند. تیم رسالت که قبل از این به دور بعدی مسابقات صعود کرده بود در این دیدار تیم ارژن را در خانه متوقف کرد. ارژنی ها میتوانستند با حفظ پیش افتادگی‌شان در این بازی به رده دوم صعود کنند اما این اتفاق حاصل نشد تا رقابت هفته چهاردهم تکلیف تیم صعود کننده را شخص کند.
 
استقلال نوین ماشهر ۲- آذرخش بندرعباس ۱
 
شاگردان دوانی در تیم استقلال ماهشهر هفتته ها ناکامی خود را در بزنگاه لیگ جبران کردند و در برابر تیم خوب اذرخش سه امتیاز ارزشمند کسب  کردند تا با خیال راحت تر به هفته پایانی فکر کنند. آذرخشی ها هم بهترین فرصت خود برای رسیدن به رده دوم را با این شکست از دست دادند تا در هفته آینده امیدوار به ناکامی تیم ایده آل باشند.
 
شاهد شیراز ۲ – زاگرس خوزستان ۲
 
دیدار تیمهای شاهد شیراز و زاگرس اهواز در هفته سیزدهم هم مانند اکثر بازی های این گروه با تساوی به پایان رسید. در این دیدار هر دو تیم یک بار از رقیب پیش افتادند اما در نهایت تساوی حاصل کار بود. بدین ترتیب تیم شاهد در هفته پایانی با یک تساوی می تواند حضورش در ادامه مسابقات را قطعی کند. و تیم زاگرس باید منتظر چندین اتفاق باشد تا به دور بعدی مسابقات صعود کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار