ایرج کریمی:

رای حفاری ناجوانمردانه صادر شد/افراد ذی‌نفع روی رای کمیته انضباطی اثر گذاشتند

سرپرست تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: هنوز مشخص نیست به چه دلیل مسئولان تیم حفاری را در جلسه کمیته انضباطی برای ارائه توضیحات احضار نکرده اند.به همین دلیل رای صادره منصفانه نبوده است.

رای حفاری ناجوانمردانه صادر شد/افراد ذی‌نفع روی رای کمیته انضباطی اثر گذاشتندایرج کریمی سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آرای کمیته انضباطی و بازنده شدن تیمش مقابل منصوری قرچک در هفته نوزدهم گفت: از آرای کمیته انضباطی در خصوص دیدار با منصوری مطلع شدیم. شاید مسئولان مقررات را رعایت کرده باشند اما این تصمیم و رای اتخاذ شده جوانمردانه نیست زیرا شرایط حاکم بر سالن باعث شد تیم را از زمین بیرون بکشیم.
 
بحث من اعتراض به نتیجه بازی نیست. زیرا قبل از شروع حواشی نیز تیم ما بازنده میدان بودیم و به دنبال بهانه نیستیم. اما در صورتی که رای به ضرر باشگاه حفاری باشد اینگونه حواشی و ضرب و شتم بازیکنان تیم میهمان بدعت شده و به یک امر عادی تبدیل خواهد شد. هیچگاه از حواشی بوجود آمده در اهواز و در برابر تیم گیتی پسند، طرفداری نکردم و همیشه به دلیل این جریان که از سوی تماشاگرنماها بوجود آمد شرمنده هستم.
 
وی افزود: در همین راستا به رای مسئولین مبنی بر محرومیت موقت هواداران خود اعتراضی نداشتم زیرا مسئولان ورزش باید با بی حرمتی های مقابله کنند. اما پس از اعلام تصمیم  اخیر کمیته انضباطی در عجبم که چرا برای ارائه توضیحات هیچ کدام از مسئولان حفاری به کمیته انضباطی احضار نشد. برای بررسی حاشیه های گذشته از مدیرعامل باشگاه خواسته شد که در کمیته حضور یابد. به دلیل مسافرت خارجی وی رای مسئولان را در هر شرایطی پذیرفتیم و تابع آن هستیم. زیرا اشتباه از سوی حفار یبوده است.
 
در عجبم چطور مسئولان این چنین سریع رای دادند

 
وی افزود: هواداران تیم حفاری تا اطلاع ثانوی محروم شدند و ما اعتراضی نکردیم تا مسئولان فرصت بررسی پیدا کنند. حال این سوال پیش می آید مسئولان چطور بدون حضور نمایندگان باشگاه حفاری و در این فرصت کم و چند روزه تمام جوانب کار را سنجیده و رای فعلی را اعلام کردند. به همین دلیل ما رای کمیته انضباطی را قبول نداریم و ضمن اعتراض به آن مراحل بررسی را توسط کمیته استیناف فراهم می آوریم. نمی‌خواهم درگیری های قرچک را دوباره توضیح دهم . اما ما دروازبان ملی پوش خود را در اختیار نداشتیم و به اجبار با یک دروازبان در بازی حضور یافتیم و همین بازیکن نیز به وسیله ضرب و شتم هواداران منصوری مصدوم شد. حتی ناظر فدراسیون نیز شدت درگیری را روی گردن و گوش بازیکنمان دید و تایید کرده است. حال این سوال پیش می آید که چرا ما باید بدون دروازبانی که توان ادامه بازی را نداشته به رقابت ادامه دهیم؟ آیا مسئولین می توانستند شدت مصدومیت دروازبان ما را تشخیص دهند که قادر به ادامه بازی هست یا خیر؟
 
پس با این اوصاف رای صادره منصفانه نبوده است. ناظر فدراسیون تشخیص داد که دروازبان ما قادر به ادامه بازی نیست. پس چرا به مسئولین تصمیم گیرنده توضیحی نداده که رای انگونه صادر نشود؟
 
حضور رقبا در سازمان لیگ بر رای تاثیر داشته است
 

کریمی خاطرنشان کرد: درگیری های زیادی در فوتسال بوجود می آید. مانند فصل گذشته که لیدر منصوری ها در حضور تقوی به سمت ما حمله ور شد. در ضمن در پایان این بازی تقوی برای معذرت خواهی با من تماس گرفت اما با وجود این شرایط رای به این صورت صادر شده است. البته باید این موضوع را در نظر گرفت که حضور افرادی مانند طاهری و منصوری در هیئت رییسه که رقبای ما هستند تاثیر به سزایی در رای داشته است. زیرا نفوذ این آقایان که برای فوتسال شهر خود زحمت می کشند، به طور ناخودآگاه رای مسئولان را تحت تاثیر قرار می دهد. به وجود رای صادر شده به تصمیم مسئولان اعتراض دارم و حتی عکسهای گرفته شده از دروازبانمان را در اختیار دارم تا در اختیار مسئولان قرار دهم .


انتهای پیام/
برچسب ها: اعتراض ، حفاری ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار