شاخص های رضایت مردم و مسئولان از اين صنعت در گام نخست وجود ايمنی در تمامی بخش ها به خصوص در صنعت هوایی است و شايد مهمترين شاخص سنجش برای عملكرد مديريت‌های مختلف و مديران این صنعت ايمنی باشد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سید مهدی هاشمی رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پورتال هواپیمایی معراج ضمن تاکید بر اینکه ايمنی مهمترين مطالبه مسئولان عالی‌ رتبه به‌ ويژه مجلس شورای اسلامی از صنعت حمل و نقل هوايی كشور است گفت: در حال حاضر آمارها نشان می ‌دهد كه سطح ايمنی در جهان و ايران افزايش پيدا كرده است اما آنچه اكنون مورد مطالبه جدی ‌تر قرار دارد، عملكرد بيش از پيش در صنعت حمل و نقل هوايي و توجه به مقوله ايمنی است.

وی خاطر نشان کرد: شاخص های رضایت مردم و مسئولان از اين صنعت در گام نخست وجود ايمنی در تمامی بخش ها به خصوص در صنعت هوایی است و شايد مهمترين شاخص سنجش برای عملكرد مديريت‌های مختلف و مديران این صنعت ايمنی باشد.

رییس کمیسیون عمران با بيان اين كه ما در مجلس شرط اول قبولی عملكرد اين صنعت را وجود ايمنی می دانیم اظهار كرد: ما اين خواسته را بيش از پيش مطالبه خواهيم كرد و همچنين از هيچ حمايتی از صنعت حمل و نقل دريغ نخواهيم كرد چرا که ايمنی همچنين نخستين شاخص تحليل و ارزيابی مديران وزارت راه و شهرسازی در تمام مقاطع و صنعت های وابسته است.

هاشمی در ادامه ايمني را مقدم بر تمامی فعاليت‌هایكيفی و كمی دانست و گفت: اولين و مهمترين هدف ايكائو نيز بحث ايمني حمل و نقل هوايی است و باید مدیران این بخش نگاه خود را در جهت ارايهخدمات در بالاترين سطح استانداردها به ‌ويژه از نظر ايمنی سوق دهند.

رئيس كميسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار ايجاد جنبش نرم‌افزاری در صنعت حمل و نقل هوايی شد و استفاده از پتانسیل نيروی انسانی نخبه را مهمترين ثروت كشورمان در اين زمينه دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار