به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان بانه

فرماندار شهرستان بانه از افتتاح ۲۸ پروژه خدماتی، آموزشی و عمرانی با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان ‌به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، راشد عذیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بانه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: 28 پروژه خدماتی، آموزشی و عمرانی با اعتبار 7 میلیارد و 428 میلیون تومان در این ایام در شهرستان بانه به برهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: علاوه بر این طرح‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی به منظور ارج نهادن به این ایام فرخنده در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بانه محوریت برنامه‌های دهه فجر را مردمی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره رشادت‌ها و جان فشانی‌های مردم و آحاد مختلف جامعه است و آنچه که امروز سبب شده که نظام جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت همچنان به پیش رود همراهی و همدلی مردم با نظام است.

وی برگزاری مناسب و دقیق برنامه‌ها توسط مسئولان در این ایام را یک اصل مهم دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد که کم و کاستی‌ها در آن به حداقل ممکن برسد.

امام جمعه بانه هم در این جلسه با اشاره به رشادت‌های فراوانی که مردم برای تحقق انقلاب اسلامی انجام داده‌اند گفت: آنچه که امروز باید در این ایام فرخنده بسیار مورد توجه قرار گیرد ارائه  این گنجینه ارزشمند به نسل جوان و نوجوان باشد.

وی برگزاری باشکوه برنامه‌های این مناسبت را یک تکلیف برای مسئولان دانست و افزود: توجه ویژه به محتویات برنامه‌های دهه فجر می‌تواند به عنوان یک اصل بسیار مهم در نحوه اجرای آنها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا عبدالله حیدری انقلاب اسلامی ایران را حرکتی تاریخی و الگویی برای آزادی خواهان جهان عنوان و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی شوک عظیمی را بر مستکبران جهان وارد کرد و نشان داد که نیروی مردمی و تکیه بر دستورات الهی تا چه اندازه می‌تواند بر سرنوشت آن ملت تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره با خاطرات شیرین دوران انقلاب اسلامی این خاطرات را فراموش نشدنی دانست و گفت: ایمان به خدا و رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) همه خاطرات آن دوران را چه تلخ و چه شیرین به خاطراتی فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.