داوطلبان یک روز قبل از آزمون دکتری تخصصی حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند

دکتر علوی فاضل با اعلام این مطلب که شناسایی حوزه امتحانی یک روز قبل از برگزاری استرس را از داوطلبان دور خواهد کرد، گفت: اگر داوطلبان یک روز قبل از آزمون حوزه خود را شناسایی کنند می‌توانند با مدیریت زمان در موعد مقرر در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر علوی فاضل رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب که شناسایی حوزه امتحانی یک روز قبل از برگزاری استرس را از داوطلبان دور خواهد کرد، گفت: اگر داوطلبان یک روز قبل از آزمون حوزه خود را شناسایی کنند می‌توانند با مدیریت زمان در موعد مقرر در حوزه امتحانی خود حضور به هم رسانند. 

علوی فاضل در ادامه افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی معتبر عکسدار (اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه) ضروری است. معاون سنجش و پذیرش در خصوص استفاده از ماشین حساب گفت: استفاده از ماشین حساب تنها برای برخی از رشته‌ها مجاز است که در برگه ورود به جلسه آزمون این دسته از داوطلبان قید شده است. 

دکتر علوی فاضل در ادامه تأکید کرد: هرگونه استفاده از وسایل الکترونیکی و مخابراتی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و غیره حتی به صورت خاموش تخلف محسوب می‌شود. لذا از داوطلبان خواسته می‌شود از آوردن این گونه وسایل خودداری کنند. 

وی تأکید کرد: خروج داوطلبان قبل از اتمام وقت آزمون ممنوع است، همچنین لازم است داوطلبان در پایان جلسه، کارت ورود به جلسه خود را به مسئولین تحویل دهند. علوی فاضل در پایان گفت: داشتن شماره داوطلبی برای اعلام نتایج ضروری است لذا از داوطلبان خواست، این شماره را تا زمان اعلام نتایج در نزد خود نگهداری کنند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار