مديرعامل بانك كشاوري:

خودكفايي در توليد موجب قدرت و سربلندي كشور درعرصه هاي سياست بين المللي است

شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاوري، روز سه شنبه هفتم بهمن ماه سال جاري با جمعي از اعضاي هيئت مديره و نمايندگان اتحاديه سراسري مرغداران كشور ديدار و گفتگو كرد .

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانك كشاورزي، در اين جلسه نمايندگان اتحاديه مرغداران گوشتي كشور با بيان مشكلات و كاستي هاي اين بخش، خواستار حمايت هر چه بيشتر بانك كشاورزي از توليدكنندگان صنف مرغداران گوشتي شدند .
 
 اين گزارش مي افزايد ، شهيد زاده در اين جلسه اقدامات بانك كشاورزي را هم سو با اهداف نظام ، استقلال مملكت در امر توليد و فرامين مقام معطم رهبري در اجراي اقتصاد مقاومتي دانست و گفت : كاهش وابستگي به واردات و رسيدن به خود كفايي در زمينه توليد، موجب سربلندي كشور در عرصه هاي بين المللي و افزايش قدرت سياسي خواهد شد.
 
 وي با بيان اينكه در حال حاضر قدرت در بخش توليد و نيروي نظامي به يك اندازه براي كشور اهميت دارند ، هدف و هنر بانك كشاورزي را هدايت نقدينگي، به سمت توليد عنوان كرد و افزود: دولت بايستي به بانك هاي تخصصي نگاهي خاص و مبتني بر كاهش ريسك داشته باشد تا از توليدات تخصصي حمايت شود .
 
 مديرعامل بانك كشاورزي خواستار افزايش سرمايه بانك توسط دولت شد و گفت: در صورت كفايت سرمايه و اعتبار ، بانك كشاورزي آمادگي دارد به تمام نيازهاي بخش كشاورزي جواب مثبت دهد.
 
 شهيد زاده در ادامه سخنان خود، اجراي سياست هاي دولت از طريق اتحاديه ها و تشكل هاي مردمي را به دليل برخورداري از تجربه و آگاهي از مشكلات ، موفق تر دانست و گفت: تشكل ها بايستي پرستاري شوند و توزيع اعتبارات با نظر آنها انجام شود.
 
وي افزود:  استراتژي ما، تامين كل نيازهاي بخش كشاورزي از طريق جذب و هدايت منابع است و در اين راه بايستي مديريت جهادي همگاني داشته باشيم.
 
 مديرعامل بانك كشاورزي، اقداماتي چون تخصيص اعتبار ، صدور ضمانت نامه، گشايش LC و افزايش سقف تسهيلات ضمانتي را از جمله خدمات حمايتي بانك كشاورزي براي صنف مرغداران عنوان كرد  و گفت : برنامه سال آينده بانك كشاورزي، دو برابر كردن پرداخت ها به بخش كشاورزي از طريق افزايش منابع است و در اين زمينه راهكارهاي موثري در شعب اعمال خواهند شد .
 
 در اين جلسه همچنين نمايندگان اتحاديه مرغداران گوشتي كشور ضمن تشكر از بانك كشاورزي براي گسترش طرح بهينه سازي ، خواستار طراحي شبكه اي مكانيزه توسط بانك كشاورزي شدند تا با ارتباط بانك هاي اطلاعاتي اتحاديه مرغداران و بانك كشاورزي  و تعامل سازمان هاي مربوطه ، سازوكار هدايت نقدينگي و پرداخت تسهيلات منجر به توزيع موثر منابع و تنظيم بازار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار