حجت الاسلام والمسلمین خطیب:

حفاظت و اطلاعات در جهت سلامت و نظارت درونی قوه قضاییه حرکت می کند

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه که به منظور معرفی رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده بود در دیدار با امام جمعه این استان گفت: حفاظت و اطلاعات در جهت سلامت و نظارت درونی قوه قضاییه حرکت می کند.

حفاظت و اطلاعات در جهت سلامت و نظارت درونی قوه قضاییه حرکت می کندبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «حجت الاسلام والمسلمین خطیب» افزود: صیانت، نگهبانی و حفاظت از دستگاه قضایی بر عهده حفاظت و اطلاعات است.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید با حفظ استقلال چه به دلیل فرصت های موجود و چه آسیب های طبیعی بدون دخالت سایر نهادها وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و با تعامل سازنده، ثبات و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود عمل کند.

وی از کارکنان دادگستری استان خواست با انگیزه و فعال و به کمک الطاف الهی، همت خالصانه و یاری مسئولین برای خدمت هر چه بیشتر به مردم تلاش کنند.
 
 رئیس کل دادگستری استان نیز در این مراسم گفت: فعالیت های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان موجب شده که دستگاه قضایی و سازمان های وابسته از خطرات احتمالی مصون باشند.

حجت الاسلام والمسلمین «قدرتی» افزود: دستگاه قضایی به سبب ماهیت خود در برخی افراد طمع ایجاد می کند که نظارت درونی و بیرونی نقش بسیار موثری در از بین بردن آن دارد.

وی با اشاره به تعامل خوب دادگستری و ائمه جمعه و روحانیت استان تصریح کرد: تعامل مداوم روحانیت و دستگاه قضایی استان و گردهمایی روحانیون در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی نتایج بسیار مثبتی داشته است.
 
گفتنی است در این مراسم از زحمات سیدحسین احمدی گلیان تقدیر و سید جواد ایلالی به عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان شمالی معرفی شد.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار