فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: تعداد زیادی از خانواده‌های شهرستان نور با تحویل داوطلبانه‌ گیرنده‌های ماهواره و جایگزینی آن با گیرنده دیجیتال، گامی در جهت فرهنگ‌سازی اسلامی برداشتند.

تحویل داوطلبانه گیرنده‌های ماهواره در استانبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین محمودی فرمانده سپاه ناحیه نور  با اشاره به اینکه فعالیت های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی برای سپاه متصور شده است، گفت: هر کشوری که با همت مردم، هدایت ولایت و توکل به خدا اداره شود مطمئنا به اهداف عالیه پایه‌گذاری شده می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه نور با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به مرور جامعه را دچار چالش می‌کند که ما باید به این امر واقف باشیم و به تربیت فرزندان در خانه و آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته باشیم.

وی به فعالیت جدی دشمن علیه فرهنگ و اقتصاد ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: عرضه ماهواره حتی با پایین‌ترین قیمت را از جمله اقدامات دشمنان است تا با پخش برنامه‌های ضدفرهنگی به تخریب فرهنگ اصیل اسلامی ـ ایرانی پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه نور در ادامه به معضلات شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره و تصریح کرد: تمامی موارد اخلاقی که در جامعه امروزی شاهد هستیم به دلیل رخنه کردن این وسیله مخرب به دورن خانه‌ها است.

محمودی اظهار داشت: سپاه و بسیج با اجرای برنامه‌ها و همایش‌های نهضت روشنگری به آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در بین مردم تلاش می‌کنند، زیرا معتقد است برخوردهای سلبی همیشه پاسخگو نیست.

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: اگرچه برخورد با شبکه‌ها، عاملان تهیه و توزیع و نصب ماهواره که به صورت کلان فعال هستند امری ضروری است، اما فرهنگ‌سازی که سبب شود مردم با میل و رضایت خود اقدام به امحا یا تحویل ماهواره کنند در اولویت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از روشنگری‌های مستمر و آگاه‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌ها و معضلات شبکه‌های ماهواره‌ای در سطح جامعه، تعداد زیادی از خانواده‌های شهرستان نور با تحویل داوطلبانه‌ گیرنده‌های ماهواره و جایگزینی آن با گیرنده دیجیتال، گامی در جهت فرهنگ‌سازی اسلامی برداشتند.

انتهای پیام/ زا
برچسب ها: نور ، مازندران ، سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.