نخست وزیر ژاپن با انتقاد شدید از تهدید اعلام شده از سوی داعش این اقدام را " منفور و کاملا مطرود " خواند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ شینزو آبه ، نخست وزیر ژاپن روز چهارشنبه و در واکنش به اقدام تروریست های داعش در بریدن سر دو گروگان ژاپنی اظهار داشت : تهدید جنگجویان داعشی برای قتل دو گروگان ژاپنی و نیز خلبان اردنی در صورت عدم آزادی یک بمب گذار تروریست " کاملا منفور و مطرود " است . 

سه شنبه گذشته ویدیویی در اینترنت منتشر شد که در آن یکی از اعضای داعش در حالی بالای سر دو گروگان ژاپنی ایستانده که قصد بریدن سر آنها را دارد .  در این فیلم فرد سیاه پوش خطاب به مردم ژاپن اعلام می کند : تنها 72 ساعت وقت دارید تا  برای آزادی این دو تن 200 میلیون دلار بپردازد .

اکنون 24 ساعت تا پایان ضرب العجلی که در فیلم عنوان شده ، باقی مانده و به گفته فرد داعشی در انتهای این زمان دومین گروگان ژاپنی و همچنین یک خلبان اردنی کشته خواهند شد . 

نخست وزیر ژاپن در حالی که به شدت خشمگین بود ، تصریح کرد : این اقدام کاملا مطرود است و من از چنین کاری حیرت زده هستم . تمامی وزرای خود را به کار گرفته ام تا شرایط را برای آزادی اولیه آقای " کینجی گوتو " فراهم  نمائیم .

وی خطاب به وزرای خود گفت : دولت در چنین شرایط مهمی خواستار همکاری های همه جانبه دولت اردن است تا بتواند " گوتو " را آزاد کند . 



انتهای پیام /
برچسب ها: داعش ، کشور ، اعدام ، گروگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار