دروازه بان تیم ملی هندبال: عربستان همیشه گربه سیاه ایران است/اگر حمایت شویم المپیکی خواهیم شد

حیدری راد گفت: ما در شرایط سختی به رقابت های جهانی اعزام شدیم. اگر حمایت شویم میتوانیم به راحتی سهمیه المپیک را کسب کنیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال: عربستان همیشه گربه سیاه ایران است/اگر حمایت شویم المپیکی خواهیم شدسعید حیدری راد ملی پوش هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در شرایط سختی به مسابقات جهانی اعزام شدیم. اردوها و بازی‌های تدارکاتی خیلی کم باعث شد که به آمادگی مطلوب نرسیم. اما با این حال نتایج قابل قبولی کسب کردیم. خیلی از کارشناسان که در قطر بودند از بازی‌های خوب تیم ایران تمجید کردند.

وی در ادامه افزود: ما با 2 بردی که در رقابت های جهانی کسب کردیم نشان دادیم می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. اگر در ادامه به خوبی از تیم ملی حمایت شود قول می دهم که سهمیه المپیک ریودوژانیرو را کسب کنیم. و در جام جهانی فرانسه نیز نتایج مطلوبتری کسب کنیم. البته همه ی این‌ها ملزم به برنامه ریزی مناسب است.

دروازه بان تیم ملی در رابطه با انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل عربستان گفت: من اگر بهترین بازیکن میدان شدم به خاطر بازی خوب تیمی بود. از بازیکنان تشکر می کنم که با دفاع خوب کمک کردند که من بازی خوبی به نمایش بگذارم. تیم ملی عربستان بسیار جنگنده بازی کرد. اما ما به خوبی بازیکنان این تیم را مهار کردیم.

حیدری راد در پایان گفت: بلاخره به یکی از آرزوهایم که شرکت در جام جهانی بود رسیدم. از بازی های خودم تا حدی راضی هستم. به دعای پدر و مادرم خیلی معتقدم و تاثیر خاصی بر روحیه من میگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار