یکی از نمایندگان پارلمان لبنان گفت: برای بیرون راندن تروریست‌ها از منطقه «راس بعلبک» باید بین ارتش‌های سوریه و لبنان هماهنگی صورت گیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نوشته روزنامه السیاسه چاپ کویت، ‌مروان فارس، نماینده فراکسیون «حزب سوری ملی اجتماعی» لبنان- که  طی دو روز گذشته از منطقه  نزدیک خط درگیری‌ها در منطقه راس بعلبک و قاع دیدار کرده است - اوضاع امنیتی منطقه را خوب توصیف کرد و گفت: ارتش، در مدیریت درگیری‌های «جرود راس بعلبک» توانایی بالای خود را ثابت کرده است، زیرا توانست کنترل منطقه تله حمرا را از دست تروریست‌ها خارج  و به آنان شکست سنگینی وارد کند.

وی از دولت خواست هرچه زودتر ارتش را مسلح کند، زیرا سلاحهای کنونی ارتش کافی نیست و اگر بالگردها نبودند اوضاع ارتش خیلی وخیم تر می‌شد.

 مروان فارس، نماینده فراکسیون «حزب سوری ملی اجتماعی» با اشاره به این حمایت و همراهی، «حزب الله»، سایر احزاب و مردم منطقه با اقدامات ارتش در برابر حملات تروریست‌ها، از معادله «ارتش، مردم و مقاومت» حمایت کرد و گفت تنها راه حل برای بیرون راندن تروریست ها از «جرود عرسال» و « راس بعلبک» این است که هماهنگی کامل بین ارتش‌های سوریه و لبنان صورت بگیرد.



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، ارتش ، سوریه ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار