سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند با اشاره به اینکه یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم است گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، دامداران شهرستان زرند از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

خدمات رایگان دامپزشکی زرند به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

حسن لطفعلی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ضمن تاکید بر ضرورت خدمات دامپزشکی در روستاهای محروم اظهار داشت: علاوه بر ویزیت رایگان توسط کارشناسان این شبکه، واکسیناسیون رایگان دامهای منطقه بر علیه بیماریهای مختلف دامی و توزیع داروهای ضد انگل نیز از دیگر خدمات این شبکه خواهد بود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند ضمن در خواست از عموم دامداران و روستاییان شهرستان زرند تصریح کرد: با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان حتما با اکیپهای سیار دامپزشکی همکاری کرده و دامهای خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

لطفعلی پور در ادامه با اشاره به اینکه دامپزشکی یکی از مهمترین تشکیلات حرفه‌ای است که با ارائه خدمات اجرایی و نظارتی و فنی نقش مهمی در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفا می کند یادآورشد: در روز 16 بهمن ماه کلیه دامهای دامداران توسط بخش خصوصی بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/ زا

برچسب ها: خدمات ، رایگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.