سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: باتوجه به تاکید سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر برگزاری هرچه سریعتر مسابقات لیگ برتر کار برای تیم‌هایی که دارای ملی‌پوش هستند بسیار دشوار است.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: جلو افتادن زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از نظر من اشکالی ندارد اما با این حال باید به تیم‌هایی که ملی‌پوش داشتند نیز حق داد البته حالا هم اتفاقی رخ نداده است و اگر تیم‌ها به خوبی برنامه‌ریزی کنند و بازی‌های آینده هم فشرده نباشد تیمی متضرر نخواهد شد.

تارتار به لغو بازی با پاس اشاره کرد وگفت: طبیعی است که این بازی را لغو کنیم چرا که در شرایط فعلی و با توجه به بازی سختی که مقابل پدیده داریم جایز نیست به بازیکنان فشار واردکنیم.ترجیح دادم تمرینات این هفته را روی بازی با پدیده اداره کنم تا اگر خدا بخواهد سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ها تیم خود در خلال تعطیلات اذعان داشت: در اردوی جزیره کیش شرایط خوبی داشتیم و هیچ کمبودی احساس نکردیم.در زمان اردوی ما تیم‌های لیگ برتری در جزیره حضور نداشتند و بازی‌های دوستانه‌ای را که مدنظر داشتیم با تیم‌های دسته اولی برگزار کردیم و به اعتقاد من همان بازی‌ها هم بسیار عالی بود چرا که  تقریبا به آنچه که انتظار داشتیم رسیدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتبال ، صبا ، تارتار ، اردو ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار