یکی از حواشی این روزهای فوتبال ایران مبالغ قرارداد بازیکنان فوتبال است که از سوی باشگاه‌ها در رسانه‌ها اعلام شده و اگر کارشناس و رسانه‌ها نسبت به شفاف بدون این ارقام شک دارند.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: سال‌ها است که در سطح اول فوتبال ایران مشغول فعالیت هستم، همه مرا می‌شناسند و با افکار و منش ورزشی‌ام آشنا هستند، از سوی باشگاه صبای قم اعلام شده که مبلغ قراردادم برای این فصل 300میلیون تومان است، نمی‌دانم چرا برخی فکر می‌کنند که این مبلغ دروغ است و من ودیگر بازیکنان بیشتر از مبالغی که توسط باشگاه‌ها اعلام شده قرارداد بسته‌ایم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: سقف بودجه باشگاه صبا برای این فصل 15میلیارد تومان تعیین شده و همه می‌دانند که صبا بودجه چندانی ندارد پس باید با همین مبلغ 15میلیارد یک فصل را پشت سر گذاشته و تمام هزینه‌هایش مانند، هزینه‌های سفر، هتل، زمین تمرین و غیره را از همین مبلغ تامین نماید.

قربانی گفت: تا پیش از این می‌گفتند که مبالغ قرارداد بازیکنان را اعلام کنید تا حواشی از فوتبال دور شود، حالا هم که این کار انجام شده مشاهده می‌کنیم که حواشی جدیدی برای بازیکنان و تیم‌ها بوجود آمده است.

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته نخست مسابقات لیگ برتر در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستیم و همیشه هفته‌های نخست از حساسیت زیادی برخوردار بوده، فاصله تیم‌ها از همین هفته‌های نخست در جدول مسابقات ایجاد شده و در پایان لیگ کار را برای آن‌ها سخت می‌کند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۰۹:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
نوش جانت گوش نده
آخرین اخبار