چه کسانی اوباما در سفر به عربستان همراهی می‌کنند؟

کاخ سفید اعلام کرد که علاوه بر هیئت همراه رئیس جمهور آمریکا در سفر به هند، چندین سناتور و مقام سابق آمریکایی نیز وی را در سفر به عربستان همراهی خواهند کرد.

چه کسانی اوباما در سفر به عربستان همراهی می‌کنند؟به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، سناتور "جان مک کین"، "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را در سفر به عربستان سعودی که امروز انجام می شود همراهی می کند.

کاخ سفید در این خصوص اعلام کرد: چند تن از اعضای حزب دموکرات کنگره که در سفر 3 روزه به هند همراه رئیس جمهور آمریکا به این کشور شرکت کردند در سفر به ریاض، پایتخت عربستان، نیز وی را همراهی می کنند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، علاوه بر این افراد، افرادی دیگر به اوباما در سفر به ریاض ملحق  می شوند که این اشخاص شامل سناتور "مارک  وارنر" از ویرجینیا،" نانسی پلوسی" و" ایمی برا " از کالیفرنیا  و "الیوت انگل "و "جوی کراولی" از نیویورک خواهند بود. 

بر اساس این گزارش، "جیمز بیکر "وزیر امور خارجه جرج بوش پدر، "برنت اسکوکرافت" مشاور امنیت ملی دو رئیس جمهور  سابق آمریکا یعنی بوش پدر و فورد  نیز در این سفر حضور خواهند داشت.

همچنین "کاندولیزا رایس" مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دوران "جرج بوش" و سناتور جان مک‌کین اوبامار ار وی را در سفر به عربستان همراهی می‌کنند.

کاخ سفید در ادامه اعلام کرد:"جان کری "وزیر خارجه، "جان برنان" مدیر سازمان جاسوسی آمریکا،  "سوزان رایس" و "لیزا موناکو " مشاوران اوباما نیز شامل هیئت اعزامی به عربستان خواهند بود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اوباما ، عربستان ، سفر ، مک کین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار