مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خبر داد:

جشنواره هفته ارگانیک در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از برگزاری جشنواره هفته ارگانیک تهران در دهه مبارک فجر با همکاری انجمن ارگانیک ایران در بوستان گفت‌وگو خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جشنواره ارگانیک تهران که به مناسبت هفته ارگانیک برگزار می شود، اظهار کرد: بر اساس تدابیر مدیریت شهری جشنواره هفته ارگانیک تهران با بیش از 100 غرفه در سه بخش معرفی و عرضه محصولات ارگانیک؛ محصولات طبیعی و بهداشتی و همچنین نهاده های مجاز کشاورزی و نشریات تخصصی برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه تعداد غرفه های ارگانیک در این دوره از جشنواره نسبت به دوره های قبل افزایش چشمگیری یافته است، تصریح کرد: امسال تنها محصولات ارگانیک و طبیعی در نمایشگاه عرضه می شوند و این در حالیست که طی 6 روز برگزاری جشنواره ، کارگاه های تخصصی و آموزشی نیز به منظور هم اندیشی و هم افزایی و یکسو شدن نظرات کارشناسان و مدیران دست اندرکار در حوزه ارگانیک صورت می پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هدف از برپایی این جشنواره را آگاه سازی و فرهنگ سازی در خصوص ایمنی غذا و اصلاح الگوی مصرف در قالب شعار غذای سالم، شهروند سالم و شهر سالم اشاره کرد و اذعان داشت: شهر سالم مقوله ای در محور سبک زندگی با موضوع زیست شهری است که علاوه بر هدف افزایش سلامت جسمانی و اجتماعی، اصلاح الگوی خرید و مصرف را نیز ترویج می کنند.
گفتنی است جشنواره هفته ارگانیک تهران از 11 تا 16 بهمن ماه سال‌جاری از ساعت 9 صبح الی 21 در نمایشگاه دائمی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو پذیرای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.