استقلالی‌ها برای خرید بازیکن خارجی دچار مشکل شدند و در حال حاضر پس از مصدومیت وی به فکر چاره برای وی افتادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال با اوضاع خاصی روبرو شدند زیرا یک بازیکن این تیم با مصدومیت مواجه شده است و این در حالی است که مسئولان در پی جبران ماجرای این بازیکن هستند  اما در این خصوص دو راه بیشتر برای استقلال نیست.

گفتنی است استقلالی ها در این مورد با اوضاعی خاص مواجه شدند و هلمکه را مصدوم در اختیار دارند و با اینکه اعلام شده این بازیکن در تمرینات استقلال مصدوم شده است اما این بازیکن از قبل با شرایطی خوب روبرو نبوده و پس از چند جلسه تمرین با استقلال دچار مشکلاتی شده است که جبران پذیر نیست.

گفته می شود مسئولان تیم استقلال در صدد این هستند که هر طور شده این بازیکن را از لیست تیم خارج کنند زیرا به عقیده اعضای این تیم وی نمی تواند اوضاع خوبی را در تیم ایجاد کند زیرا از آمادگی کافی برخوردار نیست و تا زمان آمادگی اش به زمان نیاز دارد.

شایان ذکر است احتمال خروج وی از فهرست وجود دارد اما استقلالی ها باید پول وی را پرداخت کنند و جریمه می شوند و این موضوع اعضا را مردد کرده است زیرا در این مورد متضرر می شوند و این بازیکن نیز از حق خود نمی گذرد.

شنیده می شود قلعه نویی از پزشکان خواسته تا وضعیت وی را بطور کامل مورد ارزیابی قرار دهند تا اوضاع این بازیکن کامل و آشکار زیر ذره بین قرار بگیرد تا در مورد ماندن یا رفتنش تصمیم نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلمکه ، جریمه ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار