سرمربی استقلال گفت:تیم استقلال در دو سال گذشته هیچگاه همه بازیکنانش را در اختیار نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و راه آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 برای راه آهن عباس محمدرضایی در دقیقه هفتم گلزنی کرد. تک گل استقلال را نیز میلاد فخرالدینی در دقیقه 77 به ثمر رساند.
 
استقلالی ها در این دیدار با ترکیب وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، میلاد نوری، میلاد فخرالدینی، جاسم کرار، رضا عنایتی، یعقوب کریمی، محسن کریمی، محمدرضا سلیمانی و آرش برهانی به میدان رفتند.

همچنین میلاد سلیمان فلاح در اواسط نیمه دوم بجای برهانی به میدان رفت.
 
در این دیدار سجاد شهباززاده به دلیل بیماری و مگویان به دلیل مصدومیت به میدان نرفتند.
 
چیزی حدود 600 نفر از این دیدار از نزدیک دیدن کردند.
 
سید سعید افجه ای و رضا صادق پور از اعضای هیات مدیره استقلال، سیروس دین محمدی و ایوب اصغر خانی مربیان تیم های پایه استقلال از حاضران سرشناس این دیدار بود.

در پایان این دیدار امیر قلعه نویی پس از تساوی دیدار تدارکاتی تیمش و راه آهن در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالاتی بود.
 
* ارتباط با رسانه ها
 
من هیچگاه با رسانه ها مشکلی نداشته ام و مشکل من با آدم هایی است که آنها را می شناسید و به اعتقاد من، قلم شان مسموم است. بی شک اگر رسانه ها نباشند، ورزش پیشرفت نمی کند و ما به قداست قلم معتقدیم و می گوییم که اگر رسانه نباشد ورزش هم نیست و میان این دو باید رابطه ای دو طرفه وجود داشته باشد.
 
* بازی با راه آهن
 
خودتان می دانید که دو سال است در اردوهایمان همه بازیکنان را نداشته ایم و از انجام کارهای تاکتیکی بازمانده ایم و تنها می توانیم کارهای بدنی انجام دهیم. در مدت اخیر هم فقط با بازیکنانی که در اختیار داشتیم کار بدنی کردیم. با اینحال امروز هم نمایش بدی نداشتیم و برخی از بازیکنان جدید و جوانمان را محک زدیم.
 
* ملی پوشان استقلال و طبیعی بودن غیبتشان در اردوهای تیم
 
اعتقاد من این است که اگر کسی به تیم ملی دعوت می شود، باید در باشگاهش موفق باشد. دلیلی ندارد بازیکنی که در باشگاهش ضعیف بوده در تیم ملی باشد. من از عدم دعوت عقیلی، خلعتبری، شهباززاده و نوری ناراحتم چون عملکرد آنها در لیگ بسیار خوب بوده است.
 
* عملکرد استقلال در ادامه لیگ
 
وضعیت فعلی ما بهتر از نیم فصل اول است. جام جهانی برای ما تجربه بدی بود چراکه این بازیکنان شباهتی به گذشته نداشتند. امیدوارم در جام ملت ها این تجربه مجددا اتفاق نیافتد. اگر ملی پوشان ما آماده برگردند و بتوانند با تیم هماهنگ شوند، برای تیم بسیار خوب خواهد بود.
 
* بازی تیم ملی و عراق
 
قبل از هرچیز به ملی پوشان خسته نباشید می گویم. در مرحله حذفی شانس بسیار مهم است. عراق را تیمی خوب دیده ام که بسیار خوب بازی می کند. به همین دلیل نباید آنها را دست کم گرفت. فکر می کنم کی روش در این دیدار هم ابتدا به گل نخوردن فکر می کند و سپس به فکر گلزنی است.
 
* شانس ایران در جام ملت ها
 
باید مرحله به مرحله فکر کرد. البته همانطور که گفتم مسئله شانس بسیار اهمیت دارد. این دقیقا چیزی است که در فینال جام جهانی هم رخ داد و دیدیم آلمان با وجود ارائه بازی ای که شباهت به بازی های قبلی اش نداشت موفق شد آرژانتین را ببرد. استفاده از لحظات در مراحل بالایی بسیار مهم است.
 
* هلمکه
 
هلمکه بازیکن خوبی است که متاسفانه در بازی با صنعت نفت دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک شد. به هرحال این هم جزئی از فوتبال است و مطمئنا اگر او مصدوم نمی شد، می توانست به ما کمک کند.

گفتنی است آبی پوشان یک بازی دوستانه دیگر در مقابل تیم ملوان داشتند که شنیده می شود این دیدار به خاطر بازیکنان آسیب دیده و تکمیل نبودن ترکیب استقلال لغو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار