آمانو: از توافق هسته‌‌ای ایران استقبال می‌کنیم

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی از توافق هسته‌‌ای احتمالی با ایران استقبال کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ مدیرکل آژانس بین الملل انرژی هسته ای گفت: آژانس از مدتها قبل تاکید کرده است که راه حل موضوع هسته ای ایران باید از طریق گفتگو ایجاد شود. ما در صورت ایجاد توافق از آن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: ما با آنها ارتباط داریم و به آنها مساعدت مطلوب می‌کنیم اما طرف گفتگو نیستیم.

«یوکیا آمانو» روز دوشنبه در نشستی خبری در سنگاپور از کشورهای دارای تاسیسات هسته‌ای خواست تا نسبت به خطرهای تروریستی هوشیار باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه خطر تروریسم هم اکنون برای جامعه جهانی بسیار جدی است، تاکید کرد: همکاری بین‌المللی برای مقابله با تروریسم ضروری است.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه کشوری که به وجود خطر عملیات مخرب و حملات تروریستی بر ضد نیروگاه و تاسیسات هسته‌ای خود توجه نمی‌کند در معرض خطر بیشتری است، به کشورهای مورد نظر اشاره‌ای نکرد.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ali
۰۷:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
آقای آمانو مسئول آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان داور توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ تعیین شده است، این نهاد در اولین خیانت خود پس از توافق وین، محتوای توافق محرمانه با ایران درباره ابعاد نظامی احتمالی تقدیم آمریکا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۲۱:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
آقای آمانو اگه یه نگاه به تاریخ بندازی میبینی چه کسی بمب اتم استفاده کرده اونم تو کدام کشور، ما ایرانی ها هیچ جای تاریخ به هیچ قومی ظلم نکردیم.
آخرین اخبار