رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور:

نگرانی از آینده طرح تحول، دغدغه جامعه پزشکی است

دکتر محمد رئیس زاده گفت: بسیج جامعه پزشکی کشور حامی طرح تحول نظام سلامت است ضمن اینکه اگر طرح دچار ایراداتی باشد، به گوش مسئولین امر می‌رسانیم.

دکتر محمد رئیس زاده، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: عمده کار بسیج پزشکی کشور در راستای کمک به پیشرفت طرح تحول نظام سلامت گوشزد کردن چالش‌های جدی این طرح است. در حال حاضر بسیج جامعه پزشکی قریب به 400کانون در مراکز درمانی در سطح کشور دارد که با بررسی چالش‌های طرح تحول سلامت مداوم این طرح را رصد می‌کند.

دکتر رئیس زاده نگرانی از آینده طرح تحول را مهمترین دغدغه پیش روی جامعه پزشکی برشمرد و گفت:اطمینان از ادامه طرح مهمترین چالش پیش روی طرح تحول نظامی سلامت است، همچنین تامین اعتبارات لازم برای تداوم این طرح از دیگر نگرانی‌های جامعه پزشکی برشمرده می‌شود.

وی ادامه داد: دیگر دغدغه پزشکان حسی است که در فضای عمومی جامعه نسبت به جامعه پزشکی ایجاد شده است و متاسفانه برخی رسانه‌ها و بعضی افراد دامن زدند به این فضا، در واقع شئونات جامعه پزشکی خیلی رعایت نشد و نباید روند اجرای طرح، به قداست حرفه پزشکی آسیبی وارد کند.



انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار