صیامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مبارزه با مفاسد اقتصادی عدالت را در جامعه جاری می‌کند

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت گفت: مسئولان باید تمام توجه خود را برای جلوگیری از مفاسداقتصادی به کار بندند و بدانند که برپایی همایش و گفتگو در این زمینه دردی از مردم دوا نمی‌کند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی باید فراتر از برگزاری همایش‌ها باشد/لزوم توجه قوای سه گانه به این امر"دلاور صیامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید با جدیت پیگیری شود، گفت: مبارزه با فساد اقتصادی به دلیل اینکه ضربه آن دامن‌گیر تمامی اقشار جامعه می‌شود باید در تمام سطوح به خصوص در دانه‌درشت‌ها به طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: در کشورهایی نظیر ژاپن اگر وزیری مرتکب جرمی شود،‌ باید به سرعت از مقام خود استعفا دهد در غیر این صورت او را در دادگاه‌ محاکمه می‌کنند و حتی حکم اعدام صادر می‌کنند.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت در پایان خاطرنشان کرد: اسلام دین کامل است و این اصل لزوم عدالت در جامعه اسلامی را دو چندان می‌کند. لذا مسئولان باید تمام توجه خود را برای جلوگیری از این مسئله بکار بندند و بدانند که برپایی همایش و گفتگو در این زمینه دردی از مردم دوا نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صیامی ، فساد ، اقتصادی ، تشکل ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار