بلوک 100 درصدی سهام شرکت‌ نوسازی صنایع ایران در بازار سوم و بلوک 4.99 درصدی سهام شرکت آهن و فولاد ارفع در بازار دوم فرابورس ایران طی ماه جاری عرضه می‌شوند.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، سهام کنترلی شرکت نوسازی صنایع ایران به صورت یکجا در روز 18 بهمن ماه در بازار سوم فرابورس ایران عرضه خواهد شد، ضمن آنکه عرضه سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت آهن و فولاد ارفع نیز در بازار دوم فرابورس ایران به صورت عمده و در روز 14 بهمن‌ماه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، 100 درصد سهام شرکت نوسازی صنایع ایران به قیمت پایه کل 186 میلیارد و 192 میلیون و 160 هزار ریال و 4.99 درصد از سهام شرکت آهن و فولاد ارفع نیز به قیمت پایه کل 328 میلیارد و 884 میلیون و 197 هزار و 400 ریال روی میز مزایده خواهند رفت.

این گزارش می‌افزاید، سهام شرکت نوسازی صنایع ایران متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران، شرکت مرکز گسترش فن‌آوری اطلاعات و شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه است که توسط سازمان خصوصی سازی و از طریق کارگزاری پارسیان عرضه می‌شود.

همچنین بلوک 4.99 درصدی سهام شرکت آهن و فولاد ارفع هم متعلق به گروه اقتصادی مهرگان است که کارگزاری آریا نوین آن را در بازار دوم فرابورس به مزایده می‌گذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، سهام ، قیمت ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار