موافقت مورینیو با فروش شورله/ جان تری: جام حذفی برایم اهمیت زیادی دارد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی اعلام کرد فقط در صورتیکه یک پیشنهاد خوبی برای به خدمت گرفتن آندره شورله دریافت کند حاضربه فروش او خواهم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپرت، آندره شورله زننده گل پیروزی بخش تیم فوتبال آلمان در دیدار فینال جام جهانی مقابل آرژانتین بود و پس از آن بود که ژرمن‌ها قهرمان جام جهانی 2014 شدند.

اما، مهاجم 24 ساله فقط در 11 بازی این فصل چلسی از سوی ژوزه مورینیو برای قرار گرفتن در ترکیب انتخاب شد.

با توجه به نارضایتی شورله از نیمکت نشینی‌های مداوم دو باشگاه و لفسبورگ و بورسیا دورتموند برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کردند اما مورینیو اعلام کرد فقط در صورتیکه رقم قرارداد به اندازه‌ای بالا باشد که او را راضی کند با انتقال شورله موافقت خواهدکرد.

البته این درخواست مورینیو را می‌توان به دلیل قوانین فرپلی یوفاء دانست، مربی پراتغالی قصد دارد با فروش گرانقیمت شورله توازنی میان رقم فروش بازیکنان و خرید های جدید باشگاه ایجاد کند. به این ترتیب چلسی فرصت جذب بازیکن جدید در چهار چوب قوانین مالی یوفا را بدست  می‌آورد.

ژوره مورینیو برای جایگزین کردن شورله اسامی مختلفی مانند خوان کوادرادو و یا داگلاس کاستا را در ذهن دارد اما، مورینیو همه راهها را به روی شورله نبسته و گفت: همه میدانیم او بازیکن با استعدادی است، بدون شک اگر بازیهای گذشته را از شورله ببینیم، ترجیح می‌دهم تردما در استمنوردبریچ باقی بماند.

جان تری: جام حذفی برایم اهمیت زیادی دارد

جان تری  کاپیتان کهنه کار چلسی اعلام کرد رسیدن به قهرمانی جام حذفی انگلیس برایش از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

جان تری تاکنون در 4 فینال جام حذفی حضور داشته است و حالا چشم به پنجمین حضور خود در بازی فینال دوخته است.

وی در سایت رسمی باشگاه چلسی نوشت: من یک انگلیسی هستم، می‌دانم جام حذفی تا چه اندازه برای فوتبال دوستان کشورم اهمیت دارد.

اگر قهرمان جام حذفی نشده باشید مثل این است که یک حفره بزرگ در کارنامه افتخارات شما وجود دارد.

تمامی بازیکنان چلسی بطور هم زمان برای بدست آوردن قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، تری ، شورله ، منچستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.