حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در مراسم دفاع از مهربان‌ترین پیامبر؛

فتنه فرانسه کار خود غربی‌هاست/ باید به فرصت‌ها بیشتر از تهدیدات توجه کنیم

نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر گفت: فتنه فرانسه کار خود غربی‌هاست و خودشان آنرا ترتیب داده‌اند و هیچ مسلمانی چنین خطایی نمی‌کند و غربی‌ها به بن بست رسیده‌اند.

فتنه فرانسه کار خود غربی‌هاست/ باید به فرصت‌ها بیشتر از تهدیدات توجه کنیم
به گزارش خبرنگار دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر و کار‌شناس مسائل مذهبی در مراسم دفاع از مهربان‌ترین پیامبر که در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد اظهار داشت: فتنه فرانسه کار خود غربی هاست و خودشان آنرا ترتیب داده‌اند و هیچ مسلمانی چنین خطایی نمی‌کند و غربی‌ها به بن بست رسیده‌اند.  
 
وی ادامه داد: اهالی تفکر لیبرال دموکراسی فکر می‌کردند که اگر رسانه توزیع شود، آن‌ها پیروزند که این نشان از کم خردی آنهاست، چرا که جذابیت‌های اولیه انواع ابزار رسانه از دست رفته و ترفندهای مختلف رسانه‌ای برای فریب دادن رنگ می‌بازد و آنهایی که فکر می‌کردند مردم جهان واقعا قدرت قضاوت ندارند، تفکرات نامناسبی داشتند.  
 
این کار‌شناس مذهبی و پژوهشگر دانشگاه، با اشاره به اینکه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به خودی خود به ضرر دشمن تمام می‌شود، تاکید کرد: ما می‌توانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم بهتر استفاده کنیم و برای مثال از فرصت پیام امام خمینی به گورباچف می‌توانستیم اسلام، امام خمینی (ره)، پیام امام و مضامین اسلامی را به شرق معرفی کنیم.  
 
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان ادامه داد: امام لیبرالیسم و تروریسم را یکی قلمداد می‌کردند و ما باید از فرصت‌های بدست آمده استفاده کنیم.  
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر با اشاره به اینکه ما ملت فرصت سازی هستیم و باید بتوانیم در مسائل مختلف از فرصت‌ها استفاده کنیم، تاکید کرد: برای مثال این اتفاق در حادثه عظیم اربعین رخ داد و در بین فرصت، تهدید، نقاط ضعف و قوت باید به فرصت‌ها فکر کنیم، زیرا فرصت‌ها از تهدید‌ها بیشترند.  
 
وی با اشاره به اهمیت نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و بررسی همه جانبه آن، تاکید کرد: باید به پیام رهبری انقلاب هرچه بیشتر توجه شود و نسبت به پیامهای آن تامل کرد.  
 
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان ادامه داد: باید فیلمسازان به محصولات فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند و من به جشنواره عمار پیشنهاد می‌کنم در سال آینده پیگیر نامه رهبری انقلاب باشیم و نکته‌ای که وجود دارد، این است که دشمنان اسلام در معرض تیرهای فرهنگی ما هستند و ما آن‌ها را هدف قرار نمی‌دهیم.  
 
وی با اشاره به امنیت بالای ایران اسلامی و حس شهادت طلبی و ایثار در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: اگر شهیدی مثل شهید جهاد مغنیه می‌دهیم، در حال شادی برای او مراسم سوگواری می‌گیریم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها تلقین گرند و اسلام آزادی را به غرب (با توجه به روحیه حق خواهی و حق جویی اسلام) در آینده هدیه می‌کند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فتنه ، فرانسه ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار