افاضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرایط تیم ملی با جدایی کی روش سخت‌تر می شود

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی بازی پایاپایی مقابل عراق ارائه داد اما در کمال شایستگی در ضربات پنالتی شکست خورد و با جام شانزدهم وداع کرد.

شرایط تیم ملی با جدایی کی روش سخت‌تر می شودهومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازیکنان تیم ملی در بازی مقابل عراق خوب و شایسته بودند و من به تک تک آنها افتخار می‌کنم. تیم ملی 80 دقیقه با یک یار کمتر بازی پا به پایی مقابل عراق انجام داد و دوبار از حریف عقب افتاد اما توانست جبران کند.

افاضلی در ادامه عنوان کرد: تیم ملی قبل از اخراج پولادی رقابت پابه پایی با عراق داشت و یک گل هم از عراق جلو بود. اما با اخراج پولادی چند دقیقه طول کشید تا بازیکنان به شرایط بازی خوبشان بازگردند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در شروع نیمه دوم از شرایط بازی خارج بودند و مدتی طول کشید تا به بازی باز گردند. تیم ملی 2 بار از عراق عقب افتاد اما هر 2 بار را جبران کرد به نظرم تعویض‌ها خوب بود و به تیم ملی انرژی وارد کرد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: یکی از اشکالات تیم ملی در بازی با عراق این بود که ملی‌پوشان به خاطر مسائل داوری، از شروع نیمه دوم به مدت 25 دقیقه از شرایط بازی خارج بودند. کی روش عصبانی و با داور بازی درگیر بود. به خاطر همین نتوانست در
15 دقیقه وقت استراحت با بازیکنان صحبت کند و به آن‌ها برای ادامه بازی روحیه لازم را بدهد.

وی درباره اینکه تیم ملی برای سومین بار متوالی در مرحله یک چهارم نهایی حذف می‌شود، بیان کرد:‌ تیم ملی با قرعه مناسبی رو به رو شده بود و بازیکنان هم تمام تلاششان را انجام دادند اما نتوانستند عراق را شکست دهند و حذف شدند. در حال حاضر شرایط احساسی بعد از بازی در تیم ملی حاکم شده است و تیم ملی باید از این شرایط خارج شود تا فرصت درباره نقاط ضعف و قوت این تیم صحبت کنیم.

وی درباره ارزیابی‌اش از ادامه یا قطع همکاری با کی‌روش عنوان کرد: به نظرم صحبت کردن درباره این قضیه زود است. هم اکنون انتقادها و حمایت از کی‌روش جنبه احساسی دارد و برخی‌ها با کی‌روش خرده حساب دارد و می‌خواهند از این مربی تسویه حساب کند. به هر حال مسئولان باید همه جوانب از جمله هزینه کادر فنی را باید بسنجند و بعد از بررسی مجموع موضوعات در مورد همکاری یا عدم همکاری با کی‌روش تصمیم گیری کنند.

افاضلی در ادامه عنوان کرد:‌ سبک بازی تیم ملی جزء نقاط ضعفش بود. مسئولان باید بررسی کنند و با هزینه‌ای که کی‌روش دارد همکاری با این مربی مقرون به صرفه است یا نه! همچنین مربی جایگزین کی روش می‌تواند مطلب جدیدی به تیم ملی ارائه بدهد یا نمی‌تواند!

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ تیم ملی با این وضعیتی که دارد شرایطش با جدایی کی روش سخت تر می‌شود. به هر حال بازیکنان باید مربی جدید را بپذیرند و این کار آسانی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار