صنعتگران ، تولید کنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی حوزه چوب ایران و جهان در تهران و در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته،گردهم می آیند و نوین ترین تولیدات و تجهیزات این صنعت را از 12 تا 15 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به نمایش می گذارند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران؛ در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده کشور خارجی، جدیدترین دستگاهها، تجهیزات و خدمات مختلف مربوط به صنعت چوب را عرضه خواهند کرد.

وحید طیبی نژاد رئیس ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته از رشد 105 درصدی شرکت های خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت:آلمان، اتریش، ایتالیا ، ترکیه، کره جنوبی، مالزی، تایوان، هنگ کنگ، امارات و چین، کشورهائی هستند که در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

وی افزود: در ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته بیش از 80 شرکت داخلی نیز از استان های اردبیل، خوزستان، گلستان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، قزوین، قم، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، گیلان، کرمانشاه ، فارس، یزد، خراسان رضوی و مازندران، جدیدترین و نوین ترین دستگاهها، کالاها، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت چوب را ارائه خواهند کرد.

وحید طیبی نژاد با بیان اینکه امسال حضور شرکت های داخلی نیز با رشد حدود 35 درصدی مواجه شده است، افزود: ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع و در سالن های 38- 38A و 40 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگذار می شود.

رئیس ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته اضافه کرد: در این نمایشگاه؛ خطوط و ماشین آلات تولید و برش انواع چوب نئوپان روکشدار، MDF و تخته های صنعتی، ماشن آلات صنایع چوب، شایر زن، رنده ، سوراخ زن، CNC، جوش چوب، برس و پروفیل ، مشاین آلات تولید انواع سوزن میخ و منگنه، انواع دستگاههای اشباع ساز، انواع اره نواری، انواع صنایع چوب، انواع ابزار آلات و ده ها دستگاه و تجهیزات دیگر این صنعت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

طیبی نژاد در ادامه به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت: صنعت چوب یکی از مهمترین صنایع زیر ساختی تولیدی محسوب می شود و طی سالهای اخیر در حوزه‌های مختلف بالاخص بخش مبلمان، دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است .

وی افزود: تقاضای روز افزون بازار به مواد اولیه صنایع چوب در راستای توسعه و رشد شهر نشینی و به طبع آن استفاده از محصولات متنوع ساخته شده از فرآورده‌های چوبی، فرصتی ایده‌آل برای سرمایه گذاری در این بخش را ایجاد کرده است.

رئیس ستاد برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته اضافه کرد: هر چند که طی سالهای اخیر شاهد رشد روزافزون واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف صنایع چوب همچون تولید نئوپان، تخته‌های فشرده، ملامینه، ام‌دی‌اف، روکشهای مصنوعی و غیره بوده‌ایم اما هنوز هم با رفع نیازهای کلی کشور فاصله‌ای زیاد داریم.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین الات و تجهیزات وابسته ، از12 تا 15 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، صنایع ، چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار