ادعای جالب بازیکن یونایتد:

نمی‌دانستم باشگاه یونایتد آنقدر بزرگ است!

لوک شاور بازیکن باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که به ابعاد گسترده باشگاه منچستر یونایتد تا این سطح واقف نبوده است.

نمی‌دانستم باشگاه یونایتد آنقدر بزرگ است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوک شاو بازیکن جوان تیم ملی انگلیس فصل گذشته در پی فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 30 میلیون پوند از سواتهمپتون به منچستریونایتد پیوست اخیرا مدعی شده است که پیش از ورودش به این تیم به گستردگی ابعاد باشگاه منچستریونایتد واقف نبوده است. شما نمی‌توانید به این تکته پی ببرید که باشگاه منچستریونایتد تا چه حد گسترده و بزرگ است تا وقتی که به عضویت یکی از اعضای آن در نیایید. در تمام دنیا برای یک باشگاه هوادار اصل و پایه است و به معنی واقعی یعنی همه چیز. تیمی که من در آن حضور دارم به خوبی بازی می‌کند و به نوعی بازی جذابی را شبیه به باشگاه رئال مادرید از خود به نمایش می‌گذارد اینتر میلان هم این گونه است، من هم اکنون 18 سال سن دارم و واقعا می‌تواند فوق‌العاده باشد که برابر کریس رونالدو و گرت بیل بازی کنم طوری که پیش از فصل در آمریکا داشتیم به من کمک زیادی کرد به حقایق زیادی دست یابم و چیزهای زیادی را بفهمم.

گفتنی است، باشگاه منچستریونایتد هم اکنون در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره در تعقیب 2 تیم صدرنشین این رقابت‌ها یعنی باشگاه چلسی و منچستر سیتی قرار دارد و تا حد زیادی در قالب یک تیم مدعی جایگاهش را در رتبه سوم این جدول تثبیت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار