شهردار رودهن گفت: تجهیزات برف روبی شهرداری رودهن در راستای برخورد با بحران احتمالی در حد بضاعت مالی این نهاد خدمات رسان به روز رسانی شده است و آتش نشانی در این منطقه در آماده باش کامل قرار دارد.

مهرداد حنیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرداری به عنوان یکی از ستونهای ستاد بحران در شهر رودهن گفت :طی جلسات مختلف با بخشدار و فرماندار شهرستان  و با بررسی‌های انجام شده کمبودها و ضعف‌ها در بدنه ستاد بحران شناسایی شد .

شهردار رودهن در ادامه این مطلب افزود : برخی خلاءها به تجهیزات بر می‌گشت که در این راستا اقدامات لازم انجام شد و شهرداری رودهن نیز در این فهرست قرار داشت و برنامه‌ها اجراشد.

حنیفی با تاکید بر اینکه تجهیز امکانات شهرداری رودهن در حد و اندازه اعتبارات و بودجه شهرداری صورت گرفته است، تصریح کرد : شهرداری در راستای به روز رسانی تجهیزات خود با در نظر گرفتن محدودیت منابع مالی خود اقدامات لازم را انجام داده است‌.

شهردار رودهن در خاتمه با اشاره به اینکه ستاد بحران در رودهن فعال است ، اظهار داشت : نهادهای خدمات شهری در محدوده وظایف شهرداری از آتش نشانی گرفته تا حوزه حمل و نقل در آماده باش کامل قرار دارند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.