معاون مجلس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: تحلیل ما از بازار این است که قیمت 72 دلاری برای فروش نفت بودجه 94 تحقق پیدا می‌کند.

نفت 72 دلاری در بودجه 94 تحقق می‌یابد
علی صالح در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از روند بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق اظهار رضایت کرد و گفت: هماهنگی مجلس و دولت عالی است.
 
وی افزود: توازن منطقه‌ای از جمله موضوعاتی است که در بودجه 94 به دنبال آن هستیم.  
 
وی افزود: ممکن است در خیلی از مناطق کمتر برخوردار، پروژه‌ای با پیشرفت فیزیکی 80 درصد نباشد لذا ما پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی کمتر از 80 درصد را در مناطق محروم مورد توجه قرار دادیم.  
 
معاون مجلس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصریح کرد: هدف از رعایت توازن منطقه‌ای در بودجه 94 پیشرفت عمرانی مناطق کمتر برخوردار است. 

وی در مورد موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: هنوز به موضوع بررسی هدفمندسازی یارانه‌ها در لایحه بودجه 94 نرسیدیم ولی آن را پیگیری می‌کنیم.
 
معاون مجلس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در مورد تعیین قیمت نفت در بودجه 94 گفت:‌ برآورد ما این است که قیمت پیشنهاد شده از سوی دولت برای نفت در لایحه بودجه 94 تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: تحلیل ما از بازار این است که قیمت 72 دلاری برای فروش نفت بودجه 94 تحقق پیدا می‌کند.  
 
صالح در پایان در مورد افزایش مالیات‌ها گفت: دوستان در این مورد تصمیم گرفتند و منتظر هستیم ببینیم در صحن علنی چه اتفاقی می‌افتد.  
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: موضوع ، بودجه ، پیشرفت ، نفت ، کاهش ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار