دقیقی گفت: اواخر فروردین 94 سمیناری یک روزه در خصوص علم آکچوئرال در جهت افزایش سطح علمی این علم، برای عموم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عصر دیروز سمیناری با موضوع تعین روش بهینه محاسبه حق بیمه شخص ثالث در پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در همین راستا علیرضا دقیقی سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه در جمع خبرنگاران گفت: از حدود 2، 3 سال پیش که صنعت بیمه گام بزرگی برای عبور از فضای تعرفه‌ای به غیر تعرفه ای برداشت،بحث آکچوئرال اهمیت ویژه ای یافت اما تعداد متخصصین نسبت به نیاز بازار بسیار کم است.

وی افزود: هر شرکتی باید برای رشته های مختلف خود تعرفه و نرخ اعلام کند به همین دلیل پژوهشکده اقدامی را آغاز کرد و قراردادی را با دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد تا برای اولین بار دکتری این رشته (آکچوئرال) در کشور تدریس شود و علاوه بر این شاخه کارشناسی ارشد این رشته هم مورد بازنگری قرار گرفت.

دقیقی با بیان اینکه باید در کنار ارتباط با دانشگاه‌ها، از استاید برجسته این رشته هم استفاده شود، افزود: به همین جهت اواخر فروردین 94 سمیناری یک روزه در خصوص علم آکچوئرال، برای عموم برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با اهداف برگزار این همایش اظهار داشت: ما سعی کردیم با دعوت از اساتید خبره این رشته، تعامل اساتید داخلی و خارجی این علم افزایش یابد تا سطح علمی صنعت بیمه کشور در این زمینه افزایش یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، آکچوئرال ، سمینار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار