مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی آمریکا عملکرد کشتی گیران را در اردوهای تیم ملی و جام تختی به دقت زیر نظر خواهیم گرفت.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:مرحله نخست اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد آغاز شده که ما با هدف شناسایی بهتر و بیشتر نقاط ضعف و قوت آزادکاران؛تمرینات را دنبال می کنیم.
 
وی درباره این که آیا کادر فنی ترکیب تیم را برای حضور در مسابقات جام جهانی از هم اکنون انتخاب نکرده است اظهار داشت:شاید در برخی اوزان نفرات ما مشخص باشد اما این بدان معنا نیست که آنها از هم اکنون صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جام جهانی هستند بلکه عملکرد نفرات است که کادر فنی را مجاب می کند فرد مورد نظر را انتخا ب کند.
 
دارنده مدال طلای آسیا اضافه کرد:البته برای حضور در جام جهانی ما می توانیم در هر وزن دو کشتی گیر را انتخاب کنیم در نتیجه علاوه بر آمادگی در اردو عملکرد موفق کشتی گیران حاضر در جام تختی نیز برای ما بسیار اهمیت دارد.
 
دودانگه درباره مسابقات عمومی کشتی (اپن) نیز گفت:در هر صورت مسابقات جام اپن علاوه بر مسائل فنی از این جهت که برای نخستین بار در جهان قرار است رقابت های کشتی به صورت همزمان روی 15 تشک برگزار شود نیز اهمیت ویژه ای دارد به طوری که انجام این رقابت می تواند بار دیگر قدرت کشتی ایران را به جهانیان در ابعاد دیگر ثابت کند،ضمن آنکه ثبت در کتاب  رکورد های جهان گینس هم می تواند به جذابیت این میدان اضافه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، جام جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار