سرمربی تیم کاتای شهرداری تبریز گفت: با توجه به افت محسوسی که تیم بدلیل عدم شرکت در رقابت های جهانی آلمان پیدا کرد، سعی کردیم تیم قابل قبولی را به مسابقات لیگ جهانی فرانسه اعزام کنیم.

سعید نیکوخصلت سرمربی تیم کاتای شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرعه کشی رقابت های کاتای لیگ جهانی کاراته، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود و روز جمعه سوم بهمن 19 تیم قدر از سراسر دنیا در بخش کاتا به مصاف هم خواهند رفت.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که برای تیم ملی کاتا در زمان اعزام به مسابقات جهانی آلمان در آبان ماه امسال ( عدم صدور روادید و بازماندن تیم ملی کاتا از اعزام به مسابقات جهانی ) پیش آمد و افت شدید تیم ملی کاتا در آن برهه از زمان، تلاش زیادی کردیم تا روحیه را به اعضای تیم بازگزدانیم و یم قابل قبولی را به مسابقات لیگ جهانی فرانسه اعزام کنیم ولی در نهایت تیم کاتای شهرداری تبریز( تیم ملی کاتای سابق) با آمادگی نسبی، بامداد فردا اول بهمن برای حضور در لیگ جهانی کاراته عازم فرانسه می شود.

نیکوخصلت خاطرنشان کرد: تیم هایی که در رقابت های جهانی موفق بوده اند برای ادامه نوار موفقیت هایشان و تیم های ناکام در رقابت های جهانی آلمان نیز برای جبران ناکامی گذشته، با قدرت در این رقابت ها حاضر می شوند و تنها تیم مطرح کاتای جهان که در مسابقات جهانی آلمان مقابل حریفان حضور نیافت تیم ملی ایران بود.

وی ادامه داد: به نوعی باید بگویم ما آماده باختن در لیگ جهانی کاراته فرانسه هستیم! این در حالی است که تیم کاتای شهرداری تبریز پیش از این در 5 دوره لیگ جهانی حضور داشته که ماحصل آنها، 2 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی است و این امر نشانگر قدرت فنی این تیم است که البته به دلیل مسائل پیش آمده در ماه های اخیر، در این دوره سعی داریم با آمادگی قابل قبولی به میدان و در حد و اندازه عناوین ظاهر شویم.

سرمربی سابق تیم ملی کاتا خاطر نشان کرد: از مسئولان فدراسیون کاراته نیز تشکر می کنیم که تیم ما را به شورای برون مرزی معرفی کرده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند.

نیکوخصلت در پایان گفت: امسال تیم کاتای شهرداری تبریز سال خیلی سختی را پشت سر گذاشت، عدم اعزام به مسابقات جهانی آلمان و همچنین عمل جراحی شکم فرزاد خانلو( عضو تیم) از جمله مسائلی بود که امسال گریبانگیر تیم ما شد و مشکلات زیادی را برایمان بوجود آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار