کاراته‌کای نوجوان استان قم با شکست برابر حریفانی از کشورهای مالزی و ژاپن از کسب مدال در مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا بازماند.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛دومین روز از چهاردهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان آسیا در کشور مالزی با ناکامی کاراته کای قمی اعزامی به این رقابت‌ها برابر حریفانی از کشورهای مالزی و ژاپن همراه بود و طی آن علیرضا خدری یکی از بخت‌های کسب مدال تیم اعزامی کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
علیرضا خدری که برای نخستین بار قم را در کاتای آسیا صاحب نماینده کرده بود از امید و انگیزه فراوان به خصوص بعد از کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی نهایی تیم ملی کاتا نوجوانان،‌ گام به رقابت‌های نوجوانان آسیا در مالزی گذاشته بود، در راه کسب نخستین مدال آسیایی خود با مشکل روبه‌رو شد.
قهرمان کاتای انفرادی نوجوانان کشور بعد از ماه‌ها تمرین در کنار سایر ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان، با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به میدان رفت اما نتوانست در جمع کاراته کاهای برتر این جام قرار بگیرد.
این کاراته‌کای ارزنده قمی در دور نخست بر اساس قرعه‌کشی انجام شده با حریفی از کشور میزبان یعنی کویت رو به رو شد و کار را بسیار خوب آغاز کرد تا بتواند با غلبه بر رقبای خود در چهاردهمین دوره کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال دست یابد.
علیرضا خدری در جدول بازنده‌ها و در ادامه مسابقات کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان آسیا با حریفی از کشور میزبان یعنی مالزی رقابت کرد و این کاتا را با حساب 5 بر صفر باخت تا بدین ترتیب خدری در میان ناباوری با شکست در این دیدار از گردونه رقابت‌ها کنار برود و از رسیدن به مدال این دوره از مسابقات محروم شود.


انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: قم ، ناکامی ، کاراته ، مدال ، کاتا ، اسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.