معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان از جمع آوري 36 ميليارد ريال صدقه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان  با اعلام این خبر شمار طرح‌هاي مشارکتي کميته امداد را بيش از 45 مورد اعلام کرد

حسنلو با اشاره به اينکه يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي کميته امداد جمع‌آوري صدقات است، افزود:از آغاز امسال تا پايان آذر امسال بيش از 36 ميليارد و 946 ميليون ريال کمک مردمي در طرح صدقات جمع‌آوري شد.

وی با بیان اینکه بيش از 25 ميليارد ريال مبلغ اعلام شده از محل صندوق‌هاي تعبيه شده در معابر و منازل جمع‌آوري شده است، اضافه کرد: تعداد اين صندوق‌ها در استان زنجان 142 هزار عدد است.

اين مسئول همچنين به جمع‌آوري 10 ميليارد ريال صدقه از محل صندوق‌هاي بزرگ نيز خبر داد و گفت: امسال از محل صندوق‌هاي متوسط نيز 891 ميليون ريال کمک مردمي جمع‌آوري شد.

حسنلو خاطر نشان کرد: سرانه صدقات پرداختي هر شخص به صورت ماهانه را 4 هزار ريال است.

وي همچنین افزود: اين مبالغ در سرفصل‌هاي کمک معيشت، درمان، تهيه مسکن، پرداخت اجاره بها، خدمات فرهنگي، ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجويان، پرداخت وام قرض‌الحسنه به نيازمندان، پرداخت وام کارگشايي، پرداخت کمک‌هاي موردي ابن‌السبيل و کمک به بيماران هزينه‌ مي‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد :همه کمک‌هاي جمع‌آوري شده در قالب صدقات بر اساس نيات خيرين و نيکوکاران و با توجه به احکام شرعي هزينه شده است.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشارکت ، زنجان ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.