زن ۲۷ ساله در آتش خشم شوهرش سوخت+عکس

یک لحظه عصبانیت، ایمان ۲۸ ساله را به قاتل همسرش تبدیل کرد و سحر ۲۷ ساله در آتش خشم همسر سوزانده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 10 مورخه 23 دی ماه سال جاری، یک فقره کشف جسد در حال سوختن به کلانتری 141 شهرک گلستان اعلام شد.
 
با حضور مأموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به زن جوانی حدوداً 30 ساله است که توسط کارگران کشف شده و این افراد نسبت به خاموش نمودن آتش اقدام کرده‌اند.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع « قتل عمـد» و به دستور شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
شناسایی جسـد:
 
در اولین مرحله از تحقیقات، شناسایی هویت جسد مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ لذا با بررسی بانک اطلاعات فقدان افراد، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت مقتوله بنام سحـر -27 ساله- شدند که پرونده فقدانش توسط اعضای خانواده وی در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شده و در حال رسیدگی بود.
 
ناپدید شدن همسر فقدانی:
 
با حضور اعضای خانواده مقتوله در اداره دهم پلیس آگاهی و شناسایی تصاویر دخترشان، آنها در اظهارات خود عنوان کردند که از طریق دامادشان در جریان ناپدید شدن سحر قرار گرفته اند.
 
خانواده سحر در اظهارات خود عنوان داشتند: در مورخه 22 دی ماه سال جاری، دامادمان به نام ایمان- 28 ساله- با مراجعه به محل سکونتمان عنوان داشت که جهت خرید دارو به داروخانه مراجعه کرده اما پس از تهیه دارو، زمانیکه به محل پارک خودرو مراجعه کرده سحر را در داخل ماشین نمی بیند و به همین علت ابتدا موضوع را به صورت تلفنی اطلاع داده و سپس به دنبال ما آمده و با یکدیگر جهت طرح شکایت [ فقدان سحر ] به کلانتری مراجعه کردیم.
 
با توجه به اظهارات خانواده مقتوله، تحقیقات از همسر مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما در ادامه مشخص شد که ایمان ناپدید شده و هیچ کس از وی اطلاعی ندارد.
 
من قاتل هستم:
 
در شرایطی که تحقیقات جهت شناسایی ایمان و انجام تحقیقات از وی در دستور کار اداره دهم قرار داشت در ساعت 19 مورخه 28 دی ماه جوانی با مراجعه به کلانتری 134 شهرک قدس به مأموران اعلام کرد که همسرش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت نیز جسد وی را به آتش کشیده است.
 
با توجه به اعتراف این جوان به ارتکاب جنایت، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و این شخص جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
 
اعترافات متهم:
 
با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با شناسایی هویت وی اطلاع پیدا کردند که این جوان همان داماد خانواده سحر است که مدعی ناپدید شدن همسر خود شده و طی این مدت نیز ناپدید شده بود.
 
« ایمان . ر» با اعترافات صریح به قتل همسرش، در اظهاراتش به کاراگاهان گفت: ساعت19 مورخه 22 دی ماه به دنبال سحر رفتم تا او را از خانه پدرش برداشته و به خانه خودمان در میدان ساحل- واقع در منطقه 22 تهران- بازگردیم؛ پس از انجام خرید برای خانه و در نزدیکی های میدان آزادی، سحر درباره ارتباطش با سعیده- یکی از دوستانش که در آمریکا زندگی می کرد- صحبت کرد و این در حالی بود که او کاملا می دانست که من هیچ علاقه ای به صحبت درباره سعیده و خانواده اش ندارم چراکه پیش از ازدواج من و سحر، برادر سعیده خواستگار سحر بود و سعیده نیز دیگر در ایران حضور نداشت و به همین علت من دلیلی برای ادامه ارتباط سعیده و سحر نمی دیدم.
 
ایمان در ادامه اعترافاتش عنوان کرد: سحر زمانی که عصبانی می شد دیگر قابل کنترل نبود و من نیز به همین علت سعی می کردم که با او جر و بحث نداشته باشم اما زمانیکه موضوع سعیده و خانواده اش را مطرح کرد در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و شروع به مشاجره لفظی با او کردم؛ سحر قصد ایجاد سر و صدا در داخل ماشین را داشت و من نیز برای ساکت کردن او، گلویش را گرفته و فشار دادم تا ساکت شود اما در یک لحظه متوجه شدم که سحر دیگر نفس نمی کشد و من او را خفه کرده ام.
 
ایمان در خصوص آتش زدن جسد همسرش به کارآگاهان گفت: بسیار ترسیده بودم؛ در حالیکه جسد سحر بر روی صندلی بود سراسیمه به سمت اتوبان آزادگان - مسیر جنوب به شمال- حرکت کردم که متوجه یک جاده خاکی در حاشیه اتوبان شدم؛ پس از ورود به داخل این جاده خاکی، گودالی را پیدا کردم که به نظر می رسید در آنجا در حال ساختن چیزی شبیه به کانال هستند؛ جسد را در تاریکی شب از ماشین خارج و به داخل گودال پرتاب کرده و به سرعت از محل دور شدم؛ فردا صبح یعنی در ساعت 6  مورخه23 دی ماه مقداری بنزین تهیه کرده و مجدداً به محل رها کردن جسد بازگشتم و در آنجا بود که جسد را آتش زده و از محل فرار کردم؛ پس از آن و در ساعت 8 به درب منزل خانواده سحر رفته و با آنها به دادسرا رفتیم.
 
ایمان در خصوص طرح داستان خرید دارو از داروخانه نیز به کارآگاهان گفت: سحر و خانواده اش ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشتند و اگر هر روز همدیگر را نمی دیدند، روزی چند بار به صورت تلفنی با یکدیگر در ارتباط بودند و اطمینان داشتم که آنها به زودی نگران غیبت سحر خواهند شد؛ به همین علت در ساعت 20:30 مورخه 22 دی - با توجه به تاریخ ثبت شده در رسید داروخانه بدست آمده از متهم- به داروخانه ای در خیابان امیرکبیر رفته و مقداری دارو خریدم تا در زمان تحقیقات پلیس بتوانم داستان خود در خصوص مراجعه به داروخانه و ناپدید شدن سحر را ثابت کنم.
 
ایمان در خصوص ناپدید شدن خودش نیز به کارآگاهان گفت: چند ساعت پس از طرح شکایت در خصوص فقدان سحر تصمیم به فرار گرفتم؛ به همین علت بدون اطلاع هیچ کس از تهران خارج و به مناطق شمالی کشور در استان گیلان رفته و خانه ای را در آنجا اجاره کردم؛ تصمیم به فرار داشتم اما پس از چند ساعت دچار عذاب وجدان شدیدی شدم؛ دیگر نمی توانستم تحمل کنم و تصمیم گرفتم تا به تهران برگشته و خودم را به پلیس معرفی کنم.
 
ایمان در آخر اعترافاتش عنوان کرد: من قصد کشتن همسرم را نداشتم. من واقعا همسرم را دوست داشتم و فکر می کنم که او هم مرا دوست داشت. نمی دانم که یک دعوای ساده چرا باید به اینجا کشیده شود. من با تمام وجود از کَرده های خود پشیمانم و آماده پذیرش هر حُکمی هستم.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۵:۵۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
تماشاچی جون دقیقا منظورت چیه؟
دعوا نمک زندگیه، ینی باید هرچی شد هیچی نگیم؟
یکم واقع بین باش.
شعار ممنوع.
Iran (Islamic Republic of)
تماشاچي
۱۳:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
عزيزان.همه بايد بدانند كه مشاجره وبحث كردن با زن درهرصورت به ضرر مرد تموم ميشه .حالت خوبش اينه كه مرد آبروش ميره.حالت بدش هم كه معلومه..من اينو درك كردم.جروبحث با زن عقل مرد رو ضايع ميكنند
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۲:۳۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خدا اخر و عاقبت همه مون رو بخیر بکن.ادم یه چیزای می بینه و میشنو که .....
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۴۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
آدم ها باید در این لحضات صبر پیشه کنن
United States of America
mehdi69
۱۱:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
بیچاره مادر دختره وقتی دخترشوببینه دغ میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۵۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
اگه این خانوما دادو فریادشون رو یه کم کم کنن و بیشتر به حرف شوهراشون باشن به خدا خیلی از مشکلات زنا شویی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
تماشاچي
۱۳:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خاصيت زن به همينه. يك كلاغ .چهل كلاغ.هميشه با فرافكني موضوع بحثو به نفع خودش تموم ميكننه.مرد بايد خيلي عاقل باشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
چی دارین میگین آخه!من با ماهواره موافق نیستم ولی تو هر خونه ای دعوا هست.خدا کمکش کنه به نظر من خیلی اتفاقی بوده.اینو برا این گذاشتن که موقع عصبانیت یادمون بیفته و خشممونو کنترل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
اون خانوم هم مقصره چرا که به حرف شوهرش گوش نکرده ومدام از سعیده حرف میزده شوهره هم داغ کرده
Iran (Islamic Republic of)
فش نیوز
۰۹:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
دادا باید توی شرایط بد باشی بعدش ببین میتونی تصمیم درست بگیری! الکی لاف مرام نزن داداش...
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۸:۵۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
توهين نكن چيه ديگه اين جور آدمارو بايد در ملا عام دار زد.خدا لعنتش كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
الان چه ربطی داشت به ماهواره آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خدایا عاقبتمون رو ختم به خیر کن.مطمئننا این آقا هم دوست نداشته که قاتل بشه و یه جانی نبوده. خدا خودت رحم کن.من که واقعا ترسیدم از یه دعوای ساده ممکنه کار به کجا بکشه
Iran (Islamic Republic of)
مينا
۰۸:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
آثار ماهواره سرجاش
اما شما رو قسم ميدم مغز مردمو پر نكنيد مگه مردم بچه ان كه با هر حرفي از راه به در شن؟ اصلن كسي كه با يه فيلم منحرف شه بايد بره بميره.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۱:۴۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
لطفا توهین نکنید دست خودش نبوده اگر حروم لقمه بو دعذاب وجدان نداشت و می رفت .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۲ ۳۰ دی ۱۳۹۳
اونایی که پای سریال های ماهواره میشینند تحویل بگیرند! واقعا با چه زبونی باید گفت بذارید کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۳۰ دی ۱۳۹۳
کثافت خودخواه آویزونت کردند میفهمی عوضی نفهم چون تو عوضی دوست نداشتی نباید با دوستش ارتباط داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
صبور
۱۹:۳۱ ۳۰ دی ۱۳۹۳
بی انصاف!خفه کردنش غیر عمد بود دیگه چرا آتیشش زدی؟!فکر مادرشو نکردی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۳
هرقاتلی که دستگير ميشه اولين حرفشان همينه که من قضد نداشتم مقتول بکشم ،عزيزم اين چه حرفی تواگه نمی خواستی بکشی چراگلوش محکم وزمان طولانی نگه داشتی حتمعا که تامرده. اگه تو دوستش داشتی چطور دلت امد جسدش بسوزی ،انشاالا که بسزای جرمت برسی
United States of America
حسین
۱۸:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۳
خدا لعنتت کنه. میدونی من کیم؟؟ سحر آبجیم بود. حیف صورتش نبود آتیشش زدی. ببین اعدام بهت بدن که هیچ وگرنه من خودم ۱۶ ساله بگیرمت به شخصه میکشمت.
Iran (Islamic Republic of)
سنگ صبور
۱۵:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۳
آقا توهین نکن خودش همه چیز را گفته .همه ی انا از تاثیرات منفی ماهواره ونوع ارتباط بین آنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ دی ۱۳۹۳
این داستان چه ربطی به ماهواره داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۳
همه چی رو ربط دادن به تحریما تموم شده حالا ربط دادن به ماهواره شروع شده؟؟ فقر فرهنگی باعث این رفتارا میشه .
Iran (Islamic Republic of)
حافظی
۰۶:۲۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
احسنت،گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خیلی چیزای بی ربط در زندگی ما اتفاق می افتد که دلیلش همون اثرات ناخوادگاهی هستش که ماهواره در ضمیر ما ثبت می کنه خود غافلیم و ناآگاه!!!

خیال می کنید ماهواره ها یک زندگی ایده آل و گل و بلبل واسه ما نشون میدن!! محتوای تمام فیلمهایش خیانت است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
خدا لعنتت کنه ، مردیکه حروم لقمه خون اشام کثیف
Iran (Islamic Republic of)
عمو حسن
۱۴:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۳
مردیکه یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید یاوری
۱۹:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۳
با سلام
اقا یا خانم ناشناس !!!!!!!!!!!از کجا فهمیدی !!!!!!!!!!!!خون اشام بوده شاید دلیل دیگه ای داشته برای قتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۰ دی ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه ولی چه دلیلی داشته که با سعیده در ارتباط باشه . مرد باغیرتی بوده و البته در همچنین مواقعی اختیار از دست انسان خارج میشه .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
مردیکه یعنی مرد+دیکه...معنیش میشه مرد خروس
آخرین اخبار