یک کارشناس سیاست خارجی گفت: همان طور که غرب جریان 11 سپتامبر را به گونه‌ای سازمان‌دهی کرد که پس از آن بتواند موج ضد اسلامی را در جهان بپروراند اکنون این سناریو را در پاریس رقم زد.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه از جمله تجاوز به خاک سوریه و توطئه در اتفاق پاریس اظهار داشت: با توجه به سناریویی که در منطقه شکل گرفته می‌بینیم که صهیونیست‌ها با تمام قوا به دنبال اسلام‌هراسی و یا جنگ میان گروه‌های اسلامی هستند.
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این اقدامات هم در راستای کمک به تروریست‌های شکست خورده در این منطقه از سوریه بود در نتیجه آن‌ها می‌خواهند با قدرت‌دهی به گروه‌های تروریستی منافع خود را تامین کنند.  
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: همان طور که آن‌ها جریان 11 سپتامبر را به گونه‌ای سازمان‌دهی کردند که پس از آن بتوانند موج ضد اسلامی را در جهان بپرورانند اکنون این سناریو را در پاریس رقم زدند.
 
کنعانی‌مقدم افزود: رسانه‌های صهیونیستی نیز در این زمینه بیکار ننشسته و به این موضوع به شدت دامن می‌زنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: واضح و مبرهن است که مسلمانان مخالف هرگونه اهانت به ادیان بوده و به شدت از جریان‌های تروریستی برائت می‌جویند این در حالی است که داعش و گروه‌های تروریستی ابزاری هستند در دست غرب که از آن در راستای برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار