کارشناس فوتبال در خصوص برد تیم ملی ایران مقابل امارات گفت: حسن برد مقابل امارات این است که در مرحله بعد به حریف آسانتری مواجه می‌شویم.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم ملی از لحاظ فنی بازی خوبی به نمایش نگذاشت اما در نتیجه‌گیری خوب عمل کرد و این بازی را برنده شد.

نامجو مطلق در ادامه تصریح کرد: به هر حال پیروزی بر امارات باعث می‌شود که درمرحله بعد به حریف آسانتری برخورد کنیم و امکان بیشتری برای حضور در بین چهار تیم برتر آسیا برایمان فراهم شد.

کارشناس فوتبال عنوان کرد: با توجه به اینکه مرحله بعد به صورت حذفی برگزار می‌شود بر این اساس تیم ملی باید از لحاظ فنی کیفیتش را بالا ببرد تا بتواند در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

وی درباره اینکه بهتر است تیم ملی در مرحله بعد با کدام تیم روبرو شود، تصریح کرد: سبک بازی عراق و اردن یکسان است و با یکدیگر فرقی نمی‌کند مهم این بود که ژاپن روبرو نمی‌شویم.

وی درباره گل قوچان نژاد عنوان کرد: قوچان نژاد عملکرد خوبی در این بازی داشت و توانست گل زیبایی به ثمر برساند به هرحال در بازی قبلی آزمون گل زد و این بار هم قوچان نژاد موفق به گلزنی شد این موضوع نشان از تفکر خوب کی روش دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: به شخصه دلیل نیمکت نشینی اشکان دژاگه را نمی‌دانم اما با حضور این بازیکن در بازی روند حرکتی تیم ملی بهتر شد.

نامجو مطلق درمورد عملکرد وحید امیری در این بازی عنوان کرد: وحید امیری فوتبال بدی بازی نکرد اما کیفیت فنی اشکان بالاتر از بازیکنان دیگر است به هر حال این جا به جایی تله کی روش بود و تیم ملی هم نتیجه مناسبی کسب کرد.

وی درباره تعویض‌های صورت گرفته بیان کرد: تعویض‌ها خوب بود از اینکه تیم ملی به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد خیلی خوشحال هستم بازیکنان تعویضی در روند رو به صعود تیم ملی در این بازی نقش موثری داشتند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: تیم ملی هنوز در فاز هجومی مشکل دارد و امیدوارم این مشکل در مرحله بعد برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار