کارلوس کی‌روش سر مربی تیم فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل امارات گفت: هنوز هم معتقدم امارات بهترین تیم غرب آسیا را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC تیم فوتبال ایران موفق شد با گل دقیقه 91 رضا قوچان‌نژاد به سومین پیروزی خود در رقابتهای جام ملت‌های آسیا دست یابد.

کارلوس کی روش سر مربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از کسب این پیروزی گفت: پاس کاری بازیکنان امارات از ما بیشتر بود اما قدرت نفوذ بازیکنان ایرانی بالاتر بوده و به همین دلیل سرانجام موفق به گلزنی شدند. هنوز هم معتقدم امارات بهترین تیم غرب آسیا را در اختیار دارد.
آنها از حضور بازیکنان خوبی بهره می‌بردند و در کارهای ترکیبی عملکرد چشمگیر از خود بر جای گذاشتند، به آنان بابت بازی خودشان تبریک می‌گویم.

کی روش در مورد ترکیب جدید تیم ایران گفت: در ابتدای بازی از بازیکنان جوان استفاده کردیم. حالا تیم به جایگاهی رسیده که هم بازیکنان جوان و هم بازیکنان با تجربه در هر بازی آمادگی حضور در میدان را دارند. در جریان بازی اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد را وارد زمین کردیم و نتیجه بخش بود. این جابجایی ‌ها ما را به گل رساند هر چند که بازی رفیعی، امیری و جهانبخش هم فوق‌العاده بود.

از سر مربی تیم ملی ایران نسبت به نارضایتی همتای خود در تیم امارات و ماجرای اعتراض او به داور پرسیده شد که کی‌روش باسخ داد: دیگر راجع به قضاوت داور صحبت نمی‌‌کنم. فکر می‌کنید انسان خیر خواهی هستم و دوست دارم مدام به AFC پول بدهم!  نه، همان یک مرتبه که جریمه شدم کافی است. فقط می‌توانم بگویم بازی خوبی بود و در سطح بالایی برگزار شد.

کی‌روش افزود: فقط زمانیکه موقعیت فیزیکی و جسمانی بازیکنان به خطر افتد در مورد چنین مسائلی صحبت خواهم کرد. وظیفه من حمایت از بازیکنان تیم است و می‌توانم برای پشتیبانی کردن از‌آنان خود را در معرض هر جریمه  و یا محرومیتی قرار دهم اما در رابطه با مسائل دیگران صحبتی ندارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کی روش ، سر مربی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار