جمع‌آوری خاطرات تاکسیرانی به عنوان یکی از طرح‌های مطرح در زمینه تقویت فرهنگ شهروندی هم اکنون در زمره برنامه‌های آینده کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران قرار گرفته است.

مجتبی شاکری رییس کمیسیون فرهنگی شهرداری تهران به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران هم اکنون در حال پیگیری فعالیتهای مختلف فرهنگی مورد نیاز در شهر تهران بوده و این فعالیتها در برنامه 5 ساله دوم شورای شهر دیده می‌شود.

وی افزود: هم اکنون مسابقات کتابخوانی و داستان نویسی‌های متعددی توسط شهرداری تهران در گوشه گوشه این شهر برگزار می‌شوند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر برقراری سیستمهای حمایتی از نویسندگان و ناشران توسط شورای شهر اظهار داشت: ردیف‌های بودجه در سال 1393 برای حمایت از این تولیدکنندگان فرهنگ و ادب در نظر گرفته شده و خانه هنرمندان خانه اندیشمندان علوم انسانی و موزه موسیقیدانان از دریافت کنندگان این بودجه به حساب می‌آیند.

شادکام ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسه‌ای با حضور نهادهای مرتبط با صنف تاکسیرانان جمع‌آوری و گردآوری خاطرات تاکسیرانان در برنامه کاری کمیسیون فرهنگی فرهنگی شورای شهر تهران قرار گرفته است.

وی گفت: مترو و آتشنشانی نیز گره‌های زیاد داستانی برای نگارش آثار ادبی دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی شهر تهران خاطر نشان کرد: 900 کانون موجود در کشور برای تحقق هدف تقویت فرهنگ کانون گرایی موجود در کشور برای تحقق هدف تقویت فرهنگ کانون‌گرایی در جامعه ایرانی با شورای شهر همکاری می‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار