اولین تصویر از بازیگران قسمت دوم فیلم "اکنون مرا میبینی" منتشر شد.

به گزارش خبرگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ اولین تصویر از بازیگران قسمت دوم فیلم "اکنون مرا میبینی" منتشر شد.

"اکنون مرا میبینی" نام یک فیلم به کارگردانی لوییس لتریر و بازی جسی ایزنبرگ ، مارک روفالو ، وودی هارلسون ملانی لوران ، ایسلا فیشر ، دیو فرانکو ، مایکل کلی ، کامن ، مایکل کین و مورگان فریمن است. این فیلم در ۳۱ می ۲۰۱۳ در آمریکا و فرانسه منتشر شد.
 
خلاصه داستان: چهار شعبده باز خیابانی دنیل اطلس٫مریت مک کینی٫هنری لیوزو جک وایلدر توسط یک خیر ناشناس گرد هم می آیند و یک سال بعد در لاسوگاس تحت عنوان چهار سوارکار به اجرای نمایش می پردازند.اسپانسر آنها شخصی به نام آرتور ترسلر است.در پایان بخش نمایش آنها از یک تماشاگر برای اجرای برنامه استفاده میکنند:دزدی از بانک شخص تماشاچی به نام ایتن فورشر یک حسابدار در بانک Crédit Républicain de Paris است. فورشر به بانک خود تلپاتی میشود و هواکش را فعال میکند و پول ها توسط هواکش از بانک خارج و بر سر تماشاگران میریزد.
 
در پی همین اتفاق مامور فدرال دایلان رادز٫مامور پیداکردن باعثین این دزدی با همکاری آلما درای میشود.آنها چهار سوارکار را بازجویی میکند اما چون چیزی دستگیرشان نمی‌شود آنها را آزاد میکنند.دایلان ترادس برادلی شعبده بازی که با آشکار سازی ترفند های شعبده بازی دیگران پول در می آوردرا ملاقات میکند. برادلی در آن نمایش به عنوان تماشاگر حضور داشت و رهبری سوارکاران را در دزدی پول ها و جابجایی ۀنها با پول تقلبی چند هفته قبل بر عهده داشت.در حالی که پول تقلبی در سیستم تهویه میسوخت سه نفر از ایشان میلیون ها دلار از حساب ترسلر دزدیده و بر سر تماشاگران ریختند در حال که تماشاچیان افرادی بودند که اعتبار بیمه‌شان توسط بانک برادلی کاهش یافته بود. راد هم در آن نمایش حضور داشت و قصد دستگیری از آنها را داشت ولی آنها فرار کردند. یکی از کارگذاران ترسلر به برادلی پول میدهد تا چهار سوارکار را در اجرای بعدی شان نابود کند. در حالی که درای پس از تحقیقاتی متوجه میشود که چهار سوارکار احتمالاً به یک گروه محلی شعبده بازی به نام "چشم" متصل باشند.یکی از اعضای گروه چشم به نام لیونل شرایک که چند دهه قبل وقتی برادلی ترفند های او را آشکار کرد مرد. درای عقیده داشت که بایست شخص پنجمی هم وجود داشته باشد که چهار سوار کار را رهبری کند.
 
هنگام آماده شدن برای اجرای نمایش بعدی ماشینی که جک دزدیده بود روی پل تصادف کرده و منهدم میشود و دیگر اعضا بدون او نمایش را در منطقه 5 پوینتز اجرا میکنند و در این نمایش گاوصندوقی شبیه همان که شرایک در آن مرد را میدزدند. آنها نمایش را با غیب شدن در هوا و تبدیل شدن به پول هایی که بر سر تماشاگران نیریزد به اتمام میرسانند.
 
پول هایی که بر سر تماشاگران ریخته میشود تقلبی بوده و پول اصلی را در ماشینبرادلی پیدا میکنند. با ضن به این که برادلی پنجمین نفر باشد او را دستگیر کرده و روانه زندان میکنند. در زندان ...


انتهای پیام/
برچسب ها: اکنون مرا ، میبینی 2 ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار