کارشناسان گلوبال وویس معتقدند تیم ایران دیدار دشوار مرحله‌ی گروهی را مقابل قطر انجام داده و به پیروزی رسیده است اما امارات هنوز دشوار‌ترین دیدار خود که مربوط به بازی مقابل ایران است راانجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از گلوبال وویس (global voice) ، تا قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تصور می‌شد تیمهای فوتبال ایران و قطر قوی‌ترین تیم‌های حاضر در  گروه C این رقابتها باشند اما انجام چند دیدار نخست نشان داد قطر آن تیم آماده‌ای که بتواند رقیب فوتبال ایران به حساب آید نیست.

تیم فوتبال ایران موفق به شکست قطر شد که گمان می‌رفت یکی از تیم‌های مدعی گروه C باشد. اما اوضاع برای تیم فوتبال امارات متفاوت است زیرا آنان هنوز دشوار‌ترین دیدار خود در گروه C را انجام نداده‌اند.

امارات امروز در حالی به مصاف ایران می‌رود که می‌داند مقابل بهترین تیم گروه قرار گرفته اما بازیکنان ایرانی با کسب پیروزی مقابل قطر،‌ روحیه بالاتری داشته و ترسی از امارات ندارند.

به همین دلیل پیش بینی می‌شود بازیکنان تیم فوتبال ایران با آرامش بیشتری نسبت به امارات قدم به میدان بگذارند و تسلط بهتری نسبت به حریف بر بازی خواند داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار ، ملت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار