هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید و در آنها تیم های پایین جدولی شهرداری ساوه و پایاسازه تبریز مقابل حریفانشان موفق به کسب امتیاز شدند.

شهرداری ساوه ۳ – منصوری قرچک ۳

گلها: مهران رضاپور و محمد شجری و مجتبی مریدی زاده ( شهرداری ساوه)‌، حمید نصیری و پیمان حفیظی و امین مجیدی پور (منصوری)

دیدار تیم های شهرداری ساوه و شهید منصوری قرچک یکی از دیدارهای جذاب هفته هجدهم بود که تا ثانیه های پایانی با حساسیت خاصی پیگیری شد. در این دیدار ابتدا تیم منصوری قرچک با نتیجه دو بر صفر از میزبان پیش افتاد اما در لحظات پایانی نیمه اول مهران رضاپور اختلاف را به حداقل رساند تا تکلیف کار در نیمه دوم تعیین شود.

 در این نیمه هم تیم منصوری بهتر شروع کرد و به گل سوم رسید تا خوراکچی مجبور به استفاده از سیستم پاورپلی شود و در ادامه دو بار گلزنی کرده تا در نهایت دو تیم با نتیجه برابر به کار خود پایان دهند.تیم منصوری در این بازی دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. 

ابتدا محمد دهقان که روز خوبی را سپری می کرد از ناحیه سر و بینی دچار مصدومیت شد و در ۵ دقیقه پایانی جای خود را به محمدی داد . در فاصله سه دقیقه مانده به پایان بازی، امین مجیدی پور به دلیل پیچیدن زانو، دچار آسیب دیدگی شد و سریعا از زمین بازی خارج شد. با توجه به شدت مصدومیت این بازیکن احتمال بروز مصدومیت طولانی مدت وجود دارد که امیدواریم این بازیکن جوان مانند دیگر بازیکنان از خطر مصدومیت در امان باشد.

پایاسازه تبریز ۲ – ماهان تندیس قم ۱

گلها: افشین سپه و احمد صفری ( پایاسازه) ، علیرضا وفایی( ماهان تندیس)

دیگر تیم پایین جدولی موفق در هفته هجدهم پایاسازه تبریز بود که توانست تیم مدعی ماهان تندیس را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا تیم قمی که در هفته های ابتدایی جدی ترین شانس قهرمانی بود، رسما از کورس قهرمانی خارج شود.

 در این بازی ابتدا شاگردان رعدی از حریف پیش افتادند اما تیم پایاسازه از امتیاز خانگی خود بهره برد تا سرانجام بعد از هشت هفته به پیروزی برسد.البته این پیروزی تغییری در جایگاه تیم تبریزی ایجاد نکرد ولی این سه امتیاز می تواند در هفته های پایانی به درد این تیم بخورد.

مقاومت البرز ۲ – فرش آرای مشهد ۳

گلها: نادر حنیفی ۲  (مقاومت) ، رضا صوفی و ایمان احمدی ۲ ( فرش آرا)

در آخرین دیدار هفته هجدهم تیم فوتسال فرش آرای مشهد موفق شد در دیداری نزدیک و حساس تیم پر انگیزه ی مقاومت را شکست دهد. مقاومتی ها که در این بازی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند انتحاری بازی کردند اما تیم باتجربه تر فرش آرا بازی را مدیریت کرده و به سه امتیاز ارزشمند دست یافت. 
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار