با تصویب هیات وزیران 170 میلیارد ریال از محل اعتبار تملیک دارایی‌ها برای پیشگیری، بازسازی و مقابله با آثار حوادث غیر مترقبه اختصاص داده شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، بنا بر مصوبه هیأت وزیران بالغ بر 170 میلیارد ریال از بودجه حاصل از تملیک دارایی‌های سرمایه‌ای در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و زنجان تعیین تکلیف و نحوه هزینه آن اعلام شد، بودجه فوق در اختیار استانداری‌ها قرار خواهد گرفت و باید به صورت سه ماهه نحوه عملکرد خود را در قبال اعتبار فوق به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گزارش دهند.
 
معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را درتاریخ 22/10/1393 به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی وسازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است.
 
متن مصوبه بدین شرح است :
هیئت وزیران در جلسه 17/10/1393 به پیشنهاد شماره 12170مورخ 10/10/1393 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
1- مبلغ یکصد و هفتاد میلیارد ( 000،000،000،170 ) ریال به صورت تملیک دارایی سرمایه‌ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند _ش) مادهه (224) قانون برنامه پنجم توسعه، برای بازسازی و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با حوادث غیر مترقبه به شرح این جدول در اختیار استانداری های زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، و خراسان جنوبی قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود.
 
 2- استانداری‌های یاد شده موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی، گزارش عملکرد اعتبار یاد شده را هر سه ماه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارایه نمایند.
 
انتهای پیام/
 
f
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار