علی کریمی برای حضور در تمرینات پرسپولیس منتظر واکنش و استقبال حمید درخشان است که از محبوبیت کریمی در جمع سر‌خپوشان جا خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس کاملا اتفاقی روی داده بود شاید دلش گرفته بود، اما بسیاری برای این حضور برنامه‌ریزی قائل شدند اما موضوع حضور او در محل تمرین بسیار ساده اتفاق افتاد.
 
محمد خوردبین‌در‌این ارتباط گفت: هیچ برنامه هماهنگ شده یا مذاکره‌ای در کار نبود علی کریمی با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد سر تمرین حاضر شود ما هم دوست داشتیم او را ببینیم، با این وجود از حمید درخشان سوال کردم که او هم موافق بود و کریمی آمد.
 
ماجرای حضور دوباره کریمی در پرسپولیس از زمانی شروع شد که حمید درخشان در پرسپولیس آمد ورود او چندان خوشایند‌ نبود و باید از علی دایی می‌گذشت، بدون آنکه ماجرا‌ها پیش آمده برای حمید‌استیلی یکبار دیگر تکرار شود همان روز یکی از کسانی که به حمید درخشان خط و مشورت می‌داد، از چند نفری درباره اینکه موضوع بازگشت کریمی را مطرح کنند، مشورت می‌گیرد.
 
حداقل یکی از این مشاوران می‌گوید: در آمدن کریمی یا حداقل طرح موضوع آن، این فایده را دارد هک گروهی از هواداران راحت تر با رفتن علی دایی کنار بیایند،‌ اما منش و رفتار حمید درخشان به گونه‌ای نیست که علی کریمی با آن کنار بیاید و کار این 2 سرانجام خوبی ندارد چون کریمی هم آدمی نیست که با هر شرایطی کنار بیاید و مسایل را به روی خودش نیاورد.
 
در جریان همین مشاوره‌ها بود که ابتدا شایعه بازگشت کریمی برای بازی مطرح و تاکنون نتایج خوبی کسب نموده است این تیم 2 بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و به طور قطع با روحیه‌ در مقابل تیم ما ظاهر می شود.
 
وی در پاسخ به سوالی که آیا باید از جوانترها در این بازی استفاده کرد؟ گفت:  شما باید شرایط رقابت‌ها را بسنجید اگر ما اول این رقابت‌ها شویم بدون شک در مرحله‌ یک چهارم نهایی به تیم ساده‌ای بر می‌خوریم و اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم به طور قطع بازی بعدی ما سنگین‌تر و عبور از این مرحله دشوارتر خواهد بود بهتر است همان ترکیب دو بازی قبلی را به نمایش بگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار